Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Gefeliciteerd allemaal! En ik meld me graag aan!

Ik ben nu 5 weken zwanger, na 2 miskramen. Dus ik vind het super spannend!

Gelukkig mag ik bij 7 weken al naar de vk voor een eerste echo, hoop zo dat alles goed is..

Met de kwaaltjes valt het mee. Vlagen van misselijkheid, rare buik en gevoelige borsten. Waar ik het meeste last van heb is de onzekerheid. Iemand een tip zodat ik wat meer rust in mijn koppie krijg? Aftellen naar 3 december, naar de echo... Als alles goed is, zal dat wel meer rust geven.

Fijn om hier met jullie dingetjes te delen! Liefs...

@FH84; zo voel ik het ook!! Ik leef ook een soort van dag tot dag... Nu 5 weken en 2 dagen, over anderhalve week onze eerste echo. Ik heb ook een aantal miskramen gehad. Bij elk krampje maak ik me zorgen! Vandaag geen last van kwaaltjes en ook dan komen gelijk de zorgen!

Hoi allemaal,

Ook ik heb gisteren positief getest. Als het goed is, ga ik nu mijn 6e week in. Ik had een beetje lang gewacht met testen omdat ik het eng vond. Mijn partner en ik zijn namelijk net sinds een maand uit elkaar..  Maar na een week overtijd toch maar een testje gedaan.

Maar hebben jullie ook bepaalde klachten? Ik heb namelijk al de hele week buik- en rugpijn. Overdag valt het wel mee, maar 's nachts lig ik met een kruik en word ik vaak wakker van de krampen..

Terug
Bovenaan