Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft er iemand tips tegen ochtendmisselijkheid? Ik begin er al een beetje genoeg van te krijgen. Maar als ik dan bedenk dat het voor een mooi wondertje is, vergeet ik het al weer. Bleeehhh wat kan je je smorgens beroerd voelen.
Hier donderdag de echo, begint gelukkig dichterbij te komen. Aangezien mn buik zo dik is als bij ons 1ste kindje toen ik +/- 16/18 weken was. Zijn wij wel benieuwd of het er geen 2 zijn deze keer.
Bij deze zwangerschap, voel ik me best beroerd, en moe. Dus heb er wel vertrouwen in, dat het goed gaat daar van binnen
Hmm nee ik heb eigenlijk geen ervaring met ochtend misselijkheid. Mijn enige klachten op dit moment zijn pijnlijke borsten, niet eens gespannen, en af en toe wat last van extra moeheid maar de rest vd kwaaltjes zijn inmiddels al flink geminderd of al weg
Bij mij eerste zwangerschap had ik ook heel veel ochtendmisselijkheid. Toen had ik pepsels langs mij bed liggen en maria koekjes die pakte ik toen voor het opstaan. Het ging niet weg maar werd wel iets minder.
Bij deze zwangerschap nog geen kwaaltjes behalve veel plassen.