Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Welkom!

Vlinder, wat fijn een kloppend hartje! Blijft idd spannend maar dit is binnen! Op naar Je volgende echo.

Suusje gefeliciteerd met j e contract! Goede maand voor jou!

Hier weer een dag overleefd  (zo voelt het wel na 5 miskramen). Slapen en morgen weer een dagje dichter bij de echo.. #4dec

Heeft er iemand tips tegen ochtendmisselijkheid? Ik begin er al een beetje genoeg van te krijgen. Maar als ik dan bedenk dat het voor een mooi wondertje is, vergeet ik het al weer. Bleeehhh wat kan je je smorgens beroerd voelen.

Hier donderdag de echo, begint gelukkig dichterbij te komen. Aangezien mn buik zo dik is als bij ons 1ste kindje toen ik +/- 16/18 weken was. Zijn wij wel benieuwd of het er geen 2 zijn deze keer.

Bij deze zwangerschap, voel ik me best beroerd, en moe. Dus heb er wel vertrouwen in, dat het goed gaat daar van binnen :)

Wat mooi vlinder, een kloppend hartje!

Ik mag as woensdag.. Kan haast niet wachten!

Blijemama, een beschuitje op bed eten voordat je op staat? Dat al geprobeerd?

Ik heb naast gespannen/pijnlijke borsten en wat moeheid nergens geen last van *klopt af*

Hmm nee ik heb eigenlijk geen ervaring met ochtend misselijkheid. Mijn enige klachten op dit moment zijn pijnlijke borsten, niet eens gespannen, en af en toe wat last van extra moeheid maar de rest vd kwaaltjes zijn inmiddels al flink geminderd of al weg

Hallo

Ik zag deze forum dat jullie allemaal in juli zijn uit gerekend.

Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger dus zou op 19 juli uitgerekend zijn.

Het besef is er geloof ik nog niet helemaal maar de symptomen zeggen toch echt dat het wel zo is

Bij mij eerste zwangerschap had ik ook heel veel ochtendmisselijkheid. Toen had ik pepsels langs mij bed liggen en maria koekjes die pakte ik toen voor het opstaan. Het ging niet weg maar werd wel iets minder.

Bij deze zwangerschap nog geen kwaaltjes behalve veel plassen.

Terug
Bovenaan