Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hoi allemaal

Mijn naam is elli

Ben nu in mijn 6e week.

Valt mee qua misselijk etc

Leuk de verhalen

Morgen ga ik contact nemen met huisarts voor verwijsbrief voor de gynaecoloog.

Ik heb namelijk epilepsie dus moet ik gynaecoloog

Ik heb al 2 meisjes 8 en 12

Dit word mijn 3e

Hoop op een leuk groepje

Ik heb ook last van mijn buik en rug. Ik ga morgen mij urine laten testen kan namelijk wijzen op een blaasontsteking volgens de huisartsenpost. Daar was ik vandaag met mij dochter en toen vroeg ik dat.

Maar kan ook zij als je eerder al een kindje heb gekregen dat je sneller last hebt van je baarmoeder en banden.

Welkom nieuwe dames! misschien handig om even jullie naar te veranderen.. zijn jullie iets makkelijker uit elkaar toe houden dan gebruiker...

sax, wat rot dat je last heb.. ik mag tot nu toe nog niet klagen. Alleen heel veel plassen, onwijs moe en beetje met de darmen. Als het zo blijft dan teken ik er voor :)

en dfordance... weer een dag verder ;)

Hoi dames ook ik ben zwanger ben nieuw hier hoop dat dit hier mag staan .

heeft iemand zowiets ook meegemaakt ?

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op  27 of 28 oktober 2015 . Ik heb een cyclus van de ene keer 26 of 28 dagen .nu teste ik 9 dagen voor dat ik ongesteld moest worden al heel lichtjes positief . Ik teste zo vroeg omdat ik  de vorige dag zo misselijk werd en alles wat ik at of dronk ging er gelijk weer allemaal uit . Dit duurde anderhalve dag ,ik  Ben al drie keer zwanger geweest ,bij die zwangerschappen was ik met vijf weken elke dag misselijk en veel overgeven . alle drie de zwangerschappen heb ik met zeven of acht weekjes een miskraam gehad . De laatste zwangerschap is bijna 2 jaar geleden nu .Ik Heb nu elke dag wel een test gedaan en het streepje werd steeds duidelijker . Heb nu alleen last van moeheid en me darmen rommelen en ben chagrijnig tegen iedereen .En me tepels zijn best pijnlijk. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden en weer een test gedaan nu is de streep veel dikker geworden .Hoelang zou ik zwanger kunnen zijn ? Is er ook iemand die zo vroeg al positief teste?

Hoi gebruiker ,

Allereerst gefeliciteerd! Je kan wat je misschien al hebt gedaan, op Internet een berekening maken.

Neem dan het gemiddelde van je cyclus.

Helemaal zeker hoe lang je zwanger bent, weet je pas bij de eerste echo bij de vk.

Zo vroeg al positief testen is wel heel erg uitzonderlijk volgens mij dus misschien ben je al wel wat langer zwanger.

Succes!

Hier vandaag blaasontstekingtest gedaan. Gelukkig geen blaasontsteking. Volgens mij eigen ha zijn het mijn darmen die opspelen.

15 dec eerste echo dan ben ik ongeveer 9 weken volgens de vk.

Hey DforDance, Heel herkenbaar die angst. Heb ik ook heel erg last van met vlagen. Bij mij hielp het om het te vertellen tegen een goede vriendin. Zij was ook op de hoogte van mijn miskraam. Ik tel ook de dagen... gaat heel langzaam en vorige keer is het tussen week 6 en 8 misgegaan, dus heel spannend nu. Sinds een week wel meer kwaaltjes gekregen, dus dat voelt ook beter!

Sax, ik heb ook de echo op 15 dec! nog 3 weekjes wachten... ik ben dan denk ik ook 9 of 10 weken. Kan niet wachten!

Hi TessaDS,

Gelukkig ben ik niet de enige... We willen dit zo graag, net als iedereen hier, maar kan er nog niet van genieten... Misschien na 3 dec, na de eerste echo. Als we dan zien dat alles goed is, tot die tijd aftellen!

Ik heb een app, mijn baby, daar hou ik een dagboekje bij! Dan schrijf ik het een beetje van me af. Dat helpt gelukkig wel iets. En ja, ik kan er verder niks aan doen, hihi...

Hoe ver ben jij nu?

Is het normaal dat je niet iedere dag last hebt van de kwaaltjes? Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken...

Liefs

Terug
Bovenaan