Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hey MxK !

Van harte gefeliciteerd! Die roze wolk snap ik heel goed ! Ik heb hem zelf ook nog niet hoor!  Het is bij mijn weten heel normaal hoe we ons voelen ! Het is natuurlijk ook zo dat we al onze Kwaaltjes vergeten wanneer we ons kind beet hebben ;) en niemand praat over de Kwaaltjes en de ongemakken van een zwangerschap ;) ze vertellen alleen de leuke dingen ;) maak je maar niet te veel zorgen erover!

Tja die vraag van de combinatietest hebben wij ook gehad. Wij laten hem niet doen.  Het is inderdaad een kans berekening en als je buiten de risico groep valt is er niet zoveel aan de hand.

Ik wil wel een nekplooimeting. Vooral omdat ik geen kindje met down wil, dat past nu niet in ons leven. Bij de eerste hebben we dit ook gedaan. Mocht de uitslag zo zijn dat er een hoge kans is krijg je de nipt test, die is heel betrouwbaar.

Wat onzettend zwaar voor je fh hoop zo voor je dat het allemaal goed afloopt. .

wij doen ook nu weer een nekplooi meting ook omdat wij weten dat we gewoon niet geschikt zijn als ouders van kindje met down .. en wij willen geen kind om vervolgens alleen maar in tehuizen en zorghuizen meer tezetten..

wij hebben nu een dochter met een nieraandoening en dat heeft al voor een zwaar jaar gezorgd en dit lijkt nu allemaal goed..

Wij doen geen nekplooimeting. Wij zitten sowieso niet in de risicofase. En het blijft een kans, die je altijd houd. En abortus zou ik niet over mn hart kunnen verkrijgen, dus dan weet ik het, en dan? Je kan er niks meer aan veranderen.

Ik ken mensen die kregen een gezonde baby, maar na 3 weken bleek er toch van alles mis te zijn, en hij heeft nu ook beperkingen, wat wil je dan doen?

Wanneer en hoe gaan jullie het bekend maken.. ?

Merk dat veel mensen het nog niet bij ons verwacht volgens mij dus ben heeel benieuw hoe ze reageren..

Wij gaan het met kerst onze ouders en broers en zussen het bekend maken..

waarschijnlijk onze dochter een tshirt met het mooiste cado zit in mama buik..  zo leuk !!

Wij na de echo we krijgen sleutel van ons nieuwe huis op 16 dec. Nu hebben we gezegt dat iedereen op 18 dec naar ons oude huis moet komen voor de planning van de verbouwing door te spreken. Als iedereen er is doen we mijn dochter een shirt aan met ik wordt grote zus. En dan hebben we een taart met de echo foto erop, en voor iedereen een lijstje met de echo foto erin.

Wij hebben het vandaag aan mijn ouders en twee beste vriendinnen verteld.

Voor mijn ouders had ik schoentjes gekocht bij de Hema en op de zool juli 2016 geschreven. Het schoentje had ik aan een fles wijn gehangen. Toen we de fles gaven konden ze alleen maar mij aanstaren en vervolgens moest mijn moeder huilen. Ze hadden het echt niet zien aankomen maar vonden het zo leuk. Mijn vriend en ouders hebben meteen de fles open gemaakt om het te vieren.

Mijn ene vriendin is morgen jarig dus had een kaart geschreven dat haar kindjes een vriendje of vriendinnetje erbij krijgen. Ook zij vond het zo leuk en kon mij alleen maar aanstaren. Daarna gingen we uiteten met onze andere vriendin en die zei tegen onze ene vriendin, jij mag geen wijn (ivm zwangerschap) en vervolgens tegen mij: maar jij wel doe je ook mee? Ik zo dat mag ik niet. Ze gilde bijna door het restaurant heen, zo blij.

Ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen dus iedereen is echt zo verbaasd. Morgen naar de schoonfamilie en mijn broer. Dit zijn voorlopig de enige mensen aan wie wij het vertellen.

Terug
Bovenaan