Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hier buik ook erg opgezet.. en met de 2e gaat het echt veel harder had van de week kleren aan dat ik dacht ja als ze vragen is het niet eens gek... we hopen dat we het nog zolang geheim kunne houden.. haha
Wij hebben voor mijn ouders ee boek gekocht "voor de eerste keer oma en opa" ze waren echt dolblij.
Mn schoonouders kregen beide een rompertje met de tekst opa's knuffel en oma's knuffel echt super leuk. En de broer zwager en zus hebben we het gewoon zo verteld.
Mijn beste vriendin was helemaal in tranen van blijdschap omdat er zeker 10 bekenden zwanger waren en het bij mij maar niet lukte hihi dus die was Door het dolle heen.
Hier een beetje de zenuwen voor morgen, morgenochtend eerste echo hihi
Wij gaan het met sinterklaas vertellen. Ik heb voor iedereen chocolade letters gekocht: o van oma, opa en oom. T van tante, p van papa en voor mezelf de m van mama....
Aan mijn buik merk ik nog niet heel veel, mijn borsten zijn wel een stuk voller al.
Wij hebben het al aan heel de familie verteld. Onze familie is erg klein dus dat leek ons wel zo prettig. Vooral omdat deze maand veel verjaardagen zijn en het opvalt als ik geen alcohol drinken. Hihi.
En onze vrienden weten het. En na de echo heb ik het ook op mijn werk aan mijn leidinggevenden verteld. Dit omdat ik er zwaar til werk doe en merk dat ik het werk niet helemaal meer aankan.
Iedereen was heel erg verrast en super enthousiast!
<p style="text-align: left;">Wij nog niks verteld doen wij na de eerste echo. Deze is vervroegt van 15 dec naar aankomende week zsm. Heb vandaag kleine bloeding gehad en vk wou mij gerust stellen door de echo te vervroegen.</p>