Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Wij gaan het met sinterklaas vertellen, we hebben een gedicht gemaakt en doen deze in een klein jute zakje  met een echofoto in een lijstje.

Ik ben benieuwd hoe iedereen reageert!

Wij hebben het afgelopen donderdag aan mijn schoonouders verteld en vanmiddag aan mijn ouders.

We hadden een rieten hart met daarop slofjes met: i love opa, i love oma. Een nijntje speenhoudet en een slab erop: jullie worden opa en oma (bij mijn ouders jullie worden weer opa en oma, omdat ze al opa en oma zijn).

Zijn ouders waren heel verbaasd maar reageerde super lief en in tranen. Zij worden voor t eerst opa en oma.

Mijn ouders vanmiddag erg ontroerd, zijn ook erg blij voor ons.

Onze broers/zussen vertellen we het met 12 weken.

Nu eerst weer aftellen tot de volgende echo 16 december ;-)

wij willen het onze ouders en broer en zussen vertellen met de kerst... Bij ons rekend niemand er meer op denk ik.. Onze eerste is vijf... We hebben een shirtje voor onze dochter met de tekst straks ben ik niet meer in mijn.... En dan een plaatje van een eendje... Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren.... Ben bijna tien weken zwanger met de kerst..

Ik mag pas 7 december voor de intake. Kan bijna niet wachten. Maar nog steeds geen klachten. Voor de zekerheid nog maar een keer getest haha

Vandaag echo gehad ivm bloedverlies. Daar was alleen een vruchtzakje te zien. Na het meten haalde het zkh eruit dat ik waarschijnlijk nu 5 weken zwanger ben. Nu 8 dec terug voor een nieuwe echo en hopen op een vrucht. Ik verplaats naar het augustus forum sta nu op 5 augustus vandaar. Veel succes allemaal en fijne gezonde zwangerschap gewenst.

Liefs alice

Yes,  gefeliciteerd!!

Saxy wanneer moet jij?

Ik weet sinds vandaag wel heel zeker dat het misgaat.. hele weekend was het rustig maar Vanmorgen zwaar ongesteld gevoel (nu weg getrokken) en verlies meer bloed, borsten voelen ook minder vol en gevoelig!

Ben over 3 uur vrij.. hopelijk breekt het dan los, kunnen we weer opnieuw beginnen.

Terug
Bovenaan