Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Ik ken het FH hier net ook kei misselijk en hing al boven de wc. Ik hoop nog steeds dat het goed komt. Borsten ook pijnlijk ik neem even wat meer rust nu. Over 2 weken verbouwen aan ons nieuwe huis waar we dan de sleutel krijgen hoop dat ik dan zekerheid heb en het kan vertellen.

FH hou je ons op de hoogte

Hennetje wat fijn!

fh84 echt jammer!

Bij mij is de spanning sinds gisteravond ook toegenomen. Vroeger is mijn blinde darm gesprongen. Gisteravond belde dan ook de verloskundige dat ze de gynaecoloog gesproken had en dat die wil dat in eerder mijn echo heb om te zien of de baby op de goede plek zit.

Mijn echo is dus verplaatst van 5 januari naar a.s. Maandag 7 december. Ik maakte me eerst geen zorgen want ik was blij dat het toch gelukt was ondanks al die operaties van vroeger. De chirurg had destijds ook gezegd dat de weg die de zaadjes afleggen mogelijk wat versperd zou zijn. Maar volgens mijn huisarts was ik toen jong genoeg zodat mijn lichaam de kans heeft gehad het zelf weer te herstellen. Echt spannend, ben blij als het maandag is!

Hier echt bang dat het mis gaat. Bloeding wordt steeds meer, nog steeds geen kramp wel zeurend gevoel. Het voelt gewoon niet goed, mij vriend zegt komt wel goed hoop houden. Maar dat kan ik niet meer voel mij zelf zo klote. Heb zelfs heel erg slecht maar ja toch weer sigarette gekocht was gestopt maar trek het gewoon niet en dat is mij foute uitvlugt. Ben zo bang pffff

Ohnee saxy.. Wat k#t!!!

Hoop houden en er in blijven geloven is iid makkelijker gezegd dan gedaan!

De tijd zal het ons leren.. Helaas is die tijd niet makkelijk!

Sterkte!

Nee FH dat zeker niet pfff. Mij vriend praat niet meer omdat ik het voor nu heb opgegeven. Hij is al naar bed zonder iets te zeggen. Voel me zo eenzaam net of ik er iets kan doen.

Maar ja dinsdag definitieve uitslag.

Jij hebt vrijdag toch echo FH?

Ik ga in ieder geval op de bank slapen moet even alleen zijn.

Wat vervelend om te horen allemaal! Bij mij is gelukkig alles goed,  uitgerekende datum komt nu uit op 13 juli maar dat kan nog veranderen natuurlijk.

Saxy86 ga lekker bij je vriend liggen.  Jullie hebben elkaar nodig  juist nu. En misschien is ie knorrig of boos, pech. Hij vindt dit ook moeilijk en is ook bang dat het misgaat. Mannen praten daar nou eenmaal niet zo makkelijk over. Je hoeft niks te zeggen, kruip tegen m aan en laat weten dat je er bent voor hem en hem nodig hebt.... ;)

He saxy,

Wat rot dat je nou ook nog gezeur met je vriend hebt! Maar wat loessie zegt.. je moet het toch doen met elkaar! Als jij liever even alleen bent is dat natuurlijk ook goed.

Mijn kerel pikt gelukkig alles van mij ( nu even, normaal niet hoor, haha) hij moet ook maar even dealen met mijn wisselende buien.. maak genoeg door op dit moment! Hij natuurlijk ook maar 100 punten dat het voor mij heel anders voelt! Maar uiteindelijk moet je hier samen (sterker) uitkomen.

Loessie, goed nieuws!! Op naar de volgende goede echo!

Ik ga lekker slapen, morgen weer een dag dichterbij vrijdag!

Gisteren terug geweest naar het ziekenhuis voor de tweede echo.! Wauw wat bijzonder, het hartje nu ook echt gehoord.. Wat een prachtig geluid.! En hoe snel alles groeit,niet normaal. Heb het ook zien bewegen ook te schattig.  Nu 17 dec weer terug voor derde echo.

Terug
Bovenaan