Zwanger en uitgerekend in juli 2016

FH84 wat onwijs jammer... had het je zo gegund...

Maar laat het dan inderdaad volledig weg zijn.. die onzekerheid word je ook niet goed van. Sterkte en hopelijk gaat het weer lukken!!

FH84 aah wat jammer! Weet je zeker dat het mis is?

Hier vandaag weer bloedverlies, dus vanavond maar weer een echo. Gelukkig laat de vk ons niet in de steek en snapt ze onze angst. Anders was de echo morgen maar dan slaap ik vannacht niet.

@Saxy86

Had je zelf het idee dat je al verder dan 5 weken was? Gelukkig mag je snel weer voor een echo, maar kan me voorstellen dat het erg spannend is. Ik duim voor je!!

@FH84

Ik heb veel aan je gedacht. Wat ontzettend verdrietig weer voor je. Ik had het je zo gegund. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Neem je tijd en zorg goed voor jezelf.

Volgens de computer berekeining zou ik 20 juli zijn uitgerekend. Maar heb wel onregelmatige cyclus gehad een tijdje. Dus waarschijnlijk volgens zkh de eisprong toch later geweest. Zelf dacht ik 7 weken te zijn uitgaande van mij laatste menstruatie. Maar volgens de echo van vandaag beelden en afmetingen van 5 weken. Voel me wel zwanger maar ben onzeker. Ik moet nu 8 december terug om 15.15 uur. Dus hopen dat het dan gegroeit is.

Balen zeg fh duim voor je dat je volgende ronde goed is. Liefs

@FH84 pff.. balen die onzekerheid, veel succes en sterkte

Hier begint (nu pas) de misselijkheid te komen, morgen 9 weken..
Vanmiddag meteen citroenthee met gember gehaald, ben benieuwd of dit gaat werken. Ben in ieder geval blij dat ik tot vrijdag vrij ben, en alleen avonddiensten draai, anders was het niet goed gekomen denk ik haha.
Verder nog steeds pijnlijke borsten, al heb ik niet het idee dat ze voller worden.

Nog een paar dagen en dan vrijdag eindelijk die langverwachte echo :)

Nou.. ik was er zeker van en had me er bij neergelegd. Werd vanmorgen wakker en had zware ongesteldheidpijn.. paracetamol voor ingenomen maar al snel was het weer weg..voor als nog is de pijn niet terug.. ben wel meer bloed verloren dat de afgelopen dagen maar nog niet schrikbarend veel en mijn borsten doen weer pijn (steken en jeuken), ik snap er dus geen pepernoot meer van.. heb net zelfs staan kokhalzen...mn lichaam maakt me mooi in de war op deze manier!

saxy ik duim ook voor jou! hoop dat je 8 dec een mooi hartje hebt!!

Hennetje1988 > Super!! Nu hopen dat alles goed blijft gaan!

FH84, Wat enorm balen zeg! Ik had het je zo gegund! Hopen dat toch alles goed zit, maarja.. je lichaam laat je al behoorlijk ongerust worden zo.

Saxy > Spannend! Hopen op een kloppend hartje bij jullie volgende echo!

Ik duim voor jullie! Succes met wachten!

Terug
Bovenaan