Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Mijn vent heeft het boekje van kluun gelezen, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Heel grappig geschreven en hij snapt nu ook dat ie niet tegen me in moet gaan als ik weer eens een bui heb. Hij roept dan  alleen heel hard 'meeveren!'

Dus hier pikt hij het gelukkig ook nog allemaal :)

Ik heb dat met eten. Als ik onwijs trek heb in iets ongezond en dan zegt ie nee dat is niet goed voor je. Dan zeg ik, je kind vraagt dr om hoor, niet ik haha

Oh meiden wat verschrikkelijk om te lezen dat jullie zo in de stress zitten!  Ik duim en hoop heel hard dat jullie gauw een antwoord hebben !

Mijn mannetje is gelukkig niet 1 van de moeilijkste. Dat was hij sowieso al niet. Ik heb gelukkig nog niet echt cravings naar dingen. En daar is hij ook wel blij mee! Haha

Hij maakt zich wel gauw zorgen om me en dat is best schattig. Afgelopen zaterdag was ik mee met zijn vaste band en had de hele dag al een gespannen buik. Het gevoel alsof je huid op klappen staat. En dat baarde hem zorgen. Net zoals maandag. Door het werken krijg ik erg veel last van mijn heupen en ik liep er maandag bij alsof ik me broek vol gepoept had. Hahaha. De vk adviseerde om te gaan zwemmen en dat heb ik gedaan en heb nu een heerlijk ontspannen pijnvrij gevoel :) mijn vriend heeft alvast bedacht dat ik mooi iedere week ga zwemmen. Omdat ik dan in elk geval pijn vrij ben xD

Hier knallende ruzie heb op de bank geslapen nou ja wakker gelegen heel de nacht en gehuild. Nu weer ik weet niet wat ik moet doen. Dat er misschien geen kindje meer is kan ik accepteren en dan een volgende ronde weer proberen. Maar de reacties van mij vriend pfff snap hem gewoon niet.

@saxy

Wat onwijs vervelend dat je je zo rot voelt.. al is het mis, er is niks dat jij daar aan kan doen. Probeer met hem te praten over hoe jij je voelt en hoe onzeker en verdrietig je misschien bent. Waarschijnlijk voelt je vriend exact hetzelfde maar is het voor hem lastig er over te praten..

Sterkte meissie denk aan je xx

Hier even iets positiefs.. aan mn status is nog niets veranderd maar ben vandaag voor het eerst weer is goed te pas! Zat gisteren emotioneel echt helemaal aan de grond!

Sinds mn laatste miskraam doe ik aan acupunctuur. Was een tip en dacht proberen kan altijd! Heb ook altijd veel last van mijn darmen en dat is sindsdien  (sinds de zwangerschap niet meer) stabiel! Of het ook helpt om een zwangerschap te voldragen moet nog blijken.. maar ben niet van plan om naar 1 keer op te geven!

Nou ben ik gisteren avond weer geweest! Ging er heen als 1 brok ellende en kwam weer thuis als 1 brok energie. Of het aan de naalden ligt of aan het fijne gesprek en de mega huilbui die ik gehad heb weet ik niet maar werd vanmorgen wakker als een ander mens!

60 kilo ellende kwijt! Voel me rustig en relaxt! Mn lichaam voelt ook rustig! Bloeden is veel minder.  Hopelijk blijft dit zo want zag het gisteren echt niet meer zitten.

Oh saxy! Wat balen allemaal! Kan me voorstellen dat je je k* voelt. Alles rondom zwangerschap  heeft zo'n zware emotionele lading. Voor zowel hem als haar. De roze wolk is er bij heel veel mensen niet denk ik en dat zorgt al voor spanningen. Laat staan als er iets niet gaat zoals je zo heel erg hoopt. Heel erg veel sterkte!

Fh, fijn  dat je je weer beter voelt! Nog 2 daagjes tot de echo!

Wij zijn goed gaan praten en voelen ons idd het zelfde en we konden dit niet goed uitten. Nu afwachten tot dinsdag liefst ga ik nu slapen en wordt ik dinsdag pas wakker. Maar we hebben veel sinterklaas dingen op het programma dus de tijd zal wel vliegen.

Fijn dat jullie zo lief reageren damens xxx.

En fh fijn dat je weer rustig bent denk aan je.

Terug
Bovenaan