Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Nou, ik ging uit van een zware nacht maar heb echt heerlijk geslapen!

Mag nu echt aftellen,  nog 4 uur voor de echo. Wil voor de tijd mijn hele huis klaar hebben zodat ik evt na de tijd helemaal niets meer hoef!

Ben zo benieuwd wat voor weekend het gaat worden. Helemaal volgepland maar alles onder voorbehoud! Eerst maar is afwachten hoe ik reageer op het nieuws! Ga uit van het ergste maar hoop het beste!

De andere dames met echo.s ook heel veel succes!!

Hallo lieve mensen,

Ik ben als het goed is uitgerekend op 20 juli 2016. Door 2 eerdere miskramen mocht ik bij de 6 weken al een echo. Heb toen een kloppend hartje gezien. Aankomende woensdag mag ik voor de 8 weken echo. Ik maak me alleen een beetje zorgen.. Sinds mijn zwangerschap heb ik wat vloeibare afscheiding. Echter is dit gister veranderd. Het is wat dikker en plakkeriger geworden. Is dit normaal? Dacht dat het juist alleen maar vloeibaarder zou worden.

Voor de rest heb ik helemaal geen kwaaltjes

FH denk aan jullie en heel veel succes..

hoop zo dat het goed is.

rachida ;afscheiding kan inderdaad veranderen.. het moet volgens mij niet te groen worden of gaan jeuken en irriteren. Dit alles heeft te maken dat de phwaarde veranderd.

Succces met je echo FH!

@ NH14 Ooh dus het is niet zo dat er misschien iets mis is aangezien het opeens dikker is geworden? Las op internet dat het juist wateriger moet worden.

Succes vandaag FH ik hou het forum in de gate over uurtje. Hoop dat je goed nieuws krijgt. Ik ga zo de laaste sint dingen regelen vanavond pakjes avond hier.

FH heeel veel succes straks en volgens mij gaan we allemaal heeel hard voor je duimen !!

Ik hoop dat je goed nieuws kan vertellen als je terug komt.

Xx

Terug
Bovenaan