Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Nou na 1.5 uur wachten (ze waren ons vergeten) en constant braken en plassen van de zenuwen heb ik geen goed nieuws! "Er zit wel iets" maar (veel) te klein en onduidelijk. Had eerst gezegd direct de OK in te willen maar de gyn heeft me overtuigd dat ik mn lichaam dit het beste zelf kan laten oplossen. Vooral omdat ze wel is heeft meegemaakt dat het toch goed komt en dus altijd ietsje hoop houdt! Moet over 2 weken terug komen.

Ik deel de hoop van de gyn niet, ik zie de echo over 2 weken als nacontrole..ik weet al langer dat ik zwanger ben dan de grote van dit "kindje" heb de duidelijkheid die ik wilde en ben er verrassend rustig onder.. alles beter dan die onzekerheid van afgelopen 1.5week! Viel een zware last van mn schouders!

Wat een dubbel bericht..  wat fijn dat je je wat rustiger  voelt.. Maar wat zwaar voor jullie wat er toch weer te wachten staat.

Hoe reageerde je vriend /man erop?

En hoe voel je je verder?

Pff even beetje zorgen hier. Verloskundige belde net ivm de pijnmedicatie die ik heb gebruikt voor mijn fibromyalgie.

Ik ben daar mee gestopt toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, maar er kunnen toch lichamelijke kwalen Door ontstaan bij de baby. Vk is nu aan het overleggen met het ziekenhuis wat wijsheid is, een uitgebreidere echo of niet. Dus ben ff zenuwachtig en lichtelijk bezorgd..

Pff wat een nare berichten allemaal, iedereen heel veel sterkte!

Hier mogen wij nog een paar uur in spanning zitten, om 20.45u onze eerste echo..!

Terug
Bovenaan