Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Succes straks Maris!

FH wat verschrikkelijk  ... Dus eigenlijk weet je nu nog steeds niet heel veel meer dan je voorgevoel. Veel sterkte meid xxx

@FH84

Ben blij om te lezen dat je wat rust hebt gekregen, maar vind het zo ontzettend rot en oneerlijk voor je. Ik denk aan je..

@Maris20

Wat een mooi nieuws!

Wij zijn gisteren ook voor onze eerste echo geweest. Alles zag er goed uit en we hebben een mooi kloppend hartje gezien! Ik ben rond de 6,5 week. Erg pril nog dus, maar wel fijn om te zien dat de kleine frommel goed op zijn plek terecht gekomen is!

@FH

Wat balen zeg voor jullie. Je gevoel klopt vaak wel maar geef nog niet alle hoop op. Wie weet begon je wel met 2 vruchtjes en ben je er 1 met de bloedingen verloren waardoor je er nu nog 1 over hebt en die is meestal kleiner. Je weet 't nooit...

Succes meid.

Eindelijk naam kunnen wijzigen. Haha.

Ik mag maandag naar de Vk voor eerste keer. Ben zo zenuwachtig dat ik daar misselijk van ben en niet van de zwangerschap. Hoop zo erg op een kloppend hartje. Verder vooral erg moe maar dat moet dan maar.

Goed weekend iedereen.

Hallo,

Ik voeg me ook bij dit forum! Ben nu 8 weken zwanger en uitgerekend in Juli 2016..

A.s maandag de eerst echo.. spannend.

Fijn weekend !

Hallo iedereen

Ook ik voeg me bij jullie toe!!

Allereerst allemaal gefeliciteerd, maar ik had een vraagje.

De eerste echo is meestal rond de 10 weken. Vinden jullie het ook niet zenuwslopend om zo lang te wachten nadat je erachter bent gekomen dat je zwanger ben. ik ben nu 6w5d en kan gewoon niet wachten tot de 1e echo..

Terug
Bovenaan