Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Wij hadden afgelopen donderdag een kloppend hartje! Wat zijn we blij zeg... 23 december de 'echte echo' en de intake, maar voor nu een beetje gerustgesteld!

Wat is dat bijzonder zeg... Nog maar 7 mm klein hihi, maar duidelijk in beeld. Vk dacht 6 wk 4 dgn, zelf dacht ik iets verder. Maar we zullen t volgende keer wel horen, aftellen!!

Verder nog lekker beroerd, maar dat nemen we maar voor lief.

Liefs Danielle

<p style="text-align: left;">Steph12: het wachten is voor iedereen zenuwslopend. Maar je doet er helaas niks aan. Ik heb nu mn eerste echo gehad, maar zit vol smart al weer te wachten op de volgende.</p>
<p style="text-align: left;">Nieuwe dames: gefeliciteerd en geniet ervan!</p>
<p style="text-align: left;">FH84, wat zit je in een rot situatie zeg.. pffff... nog geen 100% zekerheid. Je kan niet verder, evt. voor een nieuwe kans. Tschiet niet op. Sterkte! En ik duim voor je dat het toch goed mag zijn!</p>
<p style="text-align: left;">Saxy86, ook jij sterkte! Spannend zeg.</p>
<p style="text-align: left;">Hier is de misselijkheid nog aanwezig, en niet zn beetje ook af en toe. Pfff... En mn buik? Die groeit enorm. This eigenlijk niet meer te ontkennen, maar zolang het nog wel lukt, doen we dat toch nog wel. Lastig... heeeel lastig. Het liefst schreeuw ik het van de daken! Dan weten ze tenminste waarom ik moe ben of me niet lekker voel. Nog even geduld...</p>
<p style="text-align: left;">Nog 10 dagen tot de 2de echo (16 dec)</p>

Die onzekerheid is zeker erg vervelend, maar dan kunnen ze het hartje wel goed zien.

Mijn enige kwalen op dit moment zijn vooral pijnlijke borsten, moe en af en toe wat steken onder in de buik. Verder voel ik me prima.

Hier 23 december de 2e echo, mits ik een eerdere echo in het ziekenhuis krijg voor aangeboren afwijkingen ivm de pijnmedicatie die ik heb gebruikt.

Dat hoor ik morgen van de vk.

Spannend allemaal zeg. Toch allemaal spannend die eerste weken en tot in ieder geval de eerste echo.

Ik heb morgenvroeg mijn echo. Dan hoor ik eindelijk of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of hopelijk niet. Ik snap niet hoe ik de week ben doorgekomen sinds dat de vk mij gebeld heeft dat ik zo vroeg een echo moet. Nog 1 nachtje slapen.....

Ik ben sinds dit weekend erg misselijk. Vanmorgen nog voordat ik moest voetballen boven de wc gehangen. Ze vroegen al "ben je zwanger ofzo?". Ik heb nog niks gezegd want wil in ieder geval morgen afwachten. :)

Summer hoe was je echo? En hoe is het nu met jou FH?

Hier het weekend goed door gekomen bloed verlies is iets minder geworden. Nu in zware spanning morgen om 15:15 is de echo. Ben helemaal voorbereid op slecht nieuws heb nog steeds geen stolsels verloren maar het kan toch mis zijn. Mijn vriend heeft nog steeds hoop ik niet meer.

Hoi meiden,

Wat een spanning allemaal! Heel veel sterkte!!

Hier gaat alles nog steeds rustig zijn gangetje, ik heb denk ik alleen het griepvirusje te pakken. Zere maag, pijnlijk keel, niet zo lekker iig.. Nu ben ik als het goed is 9 wk en 6 dgn zwanger.

Ik kreeg een berichtje van de buurvrouw dat ik een nieuw buurmeisje/jongetje zou krijgen, 12 weken zwanger! Ik kon met moeite mijn mond houden hahaha.

16 dec om 14:20 onze 2e echo.. :)

Saxy echt spannend zeg! Fijn dat je het morgen in ieder geval weet. Ik hoop zo voor je op goed nieuws!! Heb je helemaal geen hoop meer of is het ook meer uit zelfbescherming? Dat je vast uitgaat van het ergste mocht het dat ook zijn?

Ik moet zeggen, ik ging uit van het ergste. Maar direct was duidelijk dat de baby heel mooi in het midden in de baarmoeder zit. Het hartje klopt ook al dus alles is helemaal goed.

Ik heb mezelf zo druk gemaakt maar achteraf nergens voor nodig. Familie zei dan "geniet er gewoon van", maar dat is zo makkelijk gezegd. Nu kan ik er wel van gaan genieten. :)

Lianne, fijn dat alles goed gaat en op naar de volgende echo!

goed nieuws Lianne en Summer! iid lekker van gaan genieten nu!

Saxy ik ben benieuwd naar je echo! Wat een spanning!!

Ik had het weekend weer volop kwalen, vandaag weer veel minder! het blijft op en af gaan. Mijn bloedverlies is constant maar wel gering. Verder geen idee wat er daar binnen allemaal gebeurd. Heb wel een extra week vrij genomen. Ben helemaal op! Met deze week erbij nog 2 weken werken  (7 werkdagen) en dan heerlijk 3 weekjes vrij. Wat ben ik daar hard aan toe na de afgelopen weken! Gaan ook lekker een weekje weg! AFTELLEN!!

Terug
Bovenaan