Zwanger en uitgerekend in juli 2016

@Summer2015

Wat fijn dat je een goede echo had! Zo fijn om zo'n kloppend hartje te zien he!

Ik heb zelf een stressvol dagje achter de rug. Vanochtend in 1x bruin bloed verlies bij het afvegen. Mn hart stond gewoon even stil en ik dacht daar gaan we weer.. Gelijk met de vk gebeld en ik mocht vanmiddag al langskomen voor een echo. Gelukkig alles was goed!! Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad en dit was nog maar 3 dagen verder maar toch zag je alweer verschil. Het was alweer wat gegroeid en het hartje klopte nu nog sterker. 😊 Ik heb gisteren heel erg last van mn darmen gehad en flink diarree en doordat mijn baarmoeder zo goed doorbloed is denkt de vk dat er daardoor iets kleins in de baarmoeder gescheurd is. Kan dus helemaal geen kwaad maar ik schrok me dus rot.

Mijn nichtje heeft dit dus tot de 18e week steeds gehad en ook af en toe echt rood bloed verlies. Het wil dus zeker niet altijd zeggen dat het foute boel is.

@summer ik denk zelf bescherming maar weet het niet. Ik voel me vandaag echt zwanger maar misschien omdat ik aan de echo denk geen idee. Mij bloedverlies is vanavond minder eigenlijk bijna weg. Ik vertrouw mij lichaam gewoon niet.

@ FH ik laat het morgen weten hoe het was. Is helaas las om 15.15 uur dus wordt rond etenstijd dat ik wat schrijf. Er komt morgen een vriendinnetje van mijn dochter spelen na school dus zal drukke boel worden.

Saxy ik ben echt benieuwd en hoop zo voor jou dat je je voor niks druk hebt gemaakt! :)

FH ik ben bij jou toch ook wel benieuwd of het niet toch nog goed is gekomen....

Johanna, echt fijn dat je zo een meedenkende vk hebt en je meteen terecht kon en alles goed was. Nu weer genieten. :)

Hoi Dames,

Gisterenavond de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien :).

Was helaas wel minder ver dan ik dacht, maar nog steeds uitgerekend in Juli.

30 December weer een echo.. :)

Hoe staat het met jullie kwaaltjes?

@summer2015

Ja ik ben er al wel achter dat een goede en lieve vk heel wat waard is! Zo fijn iemand waar je altijd terecht kunt. Net nog wel weer even flink bruin verlies maar dat had de vk al voorspelt omdat er nog wat bloed in  mn baarmoeder zweefde en door de inwendige echo gister. Is zo'n rot gezicht maar dan probeer ik maar weer aan die mooie echo gister te denken.

@Saxy86

Heel veel succes vanmiddag! Ik denk aan je. Lees nog maar eens terug vooral het verhaal van mijn nichtje, bloedverlies hoeft niet altijd een slechte uitkomst te betekenen.

@Fh84

Goed dat je lekker 3 weken vrij neemt en er samen even tussenuit gaat. Wonderen bestaan maar wat de uitkomst ook zal zijn voor jullie, jullie verdienen wel even lekker wat rust.

@ Johanna thanx voor je opbeurende woorden. Jullie zijn allemaal zo lief en hoop dat ik mee kan blijven schrijven. Zit vol in spanning nu. Ben nu ook heel moe en misselijk zal wel van de stress komen ga zo even lekker douche en liggen dan gaat de tijd wat sneller hihihi. Gisteren avond en vanmorgen was het bloedverlies weg, nu net voelde ik wel wat eruit lopen sorry voor de omschrijving. maar het is al stukken minder.

Heb het nu wel mij moeder verteld omdat zij vanmiddag op mij dochter gaat passen na school. En ze vermoeden het al dat ik zwanger ben maar wist niet dat het zo onzeker is.

Waar komen jullie eigenlijk vandaan allemaal? Ik zal hier onder mij zelf even voorstellen.

Mijn naam is Alice, ben 28 jaar heb al een dochter van 4 uit een eerdere relatie. Ik kom uit Eindhoven en woon nu in Oirschot noord brabant.

Succes saxy! Hoop op goed nieuws voor je!

Ik zou ook wel ff willen liggen :) Ben zo moe...

Voor de rest wel oke hier...

Ik ben 31 en woon in de kop van Noord Holland. Wij hebben een zoontje van ruim 2 (aug13). Ik combineer mn werk met een masteropleiding die ik hopelijk voor juli precies kan afronden

Terug
Bovenaan