Zwanger en uitgerekend in juli 2016

@Saxy wat een verschrikkelijk nieuws ! Heel erg veel sterkte gewenst met het verlies! Ook aan je partner.

Even kort over mij. Mijn naam is Suzanne, ben 25 jaar en woon in Heerenveen.

Ah nee saxy! Wat onwijs shit! Hoop dat het een beetje soepel verloopt en je snel weer kunt aan sluiten in een zwanger clubje.. Wie weet kom ik je daar wel weer tegen!

Sterkte! !

Dag leuke mommy's to be!

Ik ben ook nieuw in dit clubje dus ik dacht ik vertel even wat over mezelf.

Ik heb zelf met mijn man een ICSI behandeling gedaan en uiteindelijk bij de eerste poging zwanger geworden yess! Dit kindje is dus erg gewild. Verder ben ik 29 juni uitgerekend, maar ik heb zo'n gevoel dat baby er toch in Juli aankomt hihi. Ik ben nu 11 weken zwanger, en heb ook mijn echo achter de rug bij de verloskundige waar alles er gelukkig top uitziet.

Een klacht die ik in deze week echt meemaak is slapeloosheid. Pfff ik word rond 2 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Mijn darmen rammelen er ook lekker op los en de maagzuur begint ook te borrelen. Ach ja volgende week 12 weken, een nieuwe mijlpaal!

Hoi allemaal,
Ik ben heel lang weggeweest (in het begin wel mee geschreven), ik was er veel te veel mee bezig.
Inmiddels ben ik 9+1 weken. En dinsdag is onze 1e echo. Wow wat ben ik nerveus! Afgelopen week een collega naar huis gebracht omdat ze een miskraam kreeg, zo verdrietig! Dan zit ik gelijk in de zorgenmodus.

Tot week 6 nauwelijk klachten, op een rommelende buik na. Maar daarna staken de kwaaltjes op. Eigelijk de hele dag door misselijk, maar hoef gelukkig niet over te geven. Ik ben heel erg moe en zo lusteloos. Mn buik begint serieus al wat te groeien :O Ik had al een beetje een buikje van mijzelf, maar door obstipatie en een groeiende baarmoeder is het steeds lastiger te verbergen...

Volgende week zaterdag gaan we het mijn schoonmoeder vertellen en met kerst mijn familie. Zou zoooo blij zijn als ik eindelijk mag vertellen dat ik zwanger ben! (als de echo goed is tenminste...) Dan heb ik tenminste een verklaring voor het afzeggen van mijn volleybaltraining en de borrels van het werk haha.

Het is fijn om te lezen hoe het jullie vergaat. Helaas ook wat mindere berichten, sterkte lieve dames!

Hallo dames,

ook ik zal mij even voorstellen, ben Maaike woon met man en dochter in Almere en ben nu zeven weken zwanger van ons tweede kindje.. Eerste zwangerschap was heftig daar er allerlei dingen op de echo gezien werden die iedereen zorgen baarde, achteraf viel alles gelukkig mee maar onbezorgd genieten was er toen niet bij.. Ik hoop dat deze zwangerschap iets positiever verloopt en wij eind juli ons tweede wonder in onze armen mogen houden.. We hebben de eerste echo volgende week donderdag, erg spannend.

sterkte voor alle Sames waar het minder mee gaat, ook voor jullie hoop ik op uiteindelijk een positief resultaat..

Ik ben vanaf het begin elke dag op dit forum maar heb zelf nog niet zoveel geschreven..

ten eerste heel veel sterkte aan de dames die in twijfel/spannende periode zitten!

Ik heb zelf nog niet echt last van kwaaltjes behalve moeheid. Ben nu 8+6 en we hebben dinsdag onze 2e echo!! Spannend!

Met oud en nieuw gaan we het aan iedereen vertellen. Ik vind het alleen moeilijk om in te schatten wanneer ik het vertel op m'n werk. Ik heb een contract tot eind januari en denk er aan om het tijdens het evaluatiegesprek te zeggen. Niet voor het gesprek omdat ik niet wil dat ze de beslissing nemen om me niet te houden door zwangerschap. Maar ook niet na het gesprek, als ze me bijvoorbeeld contractverlenging geven en ik ze later in een situatie zet waarin ze misschien iemand anders moeten zoeken om mij tijdelijk te vervangen.. Moeilijk 😖

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben sinds vandaag voorlopig even gestopt met werken. Ik heb sinds gisteren weer last van bloedingen. Gisteravond weer een echo gehad en gelukkig gaat het met onze kleine frommel nog steeds goed. De verloskundige denkt dat ik een kapot bloedvaatje in mijn baarmoeder heb door de extra doorbloeding die steeds weer open gaat. Op de echo ziet ze ook wat bloed in de baarmoeder.</p>
<p style="text-align: left;">We hebben besloten dat ik het in ieder geval de komende paar dagen rustig aan doe en dat dan hopelijk het bloedverlies stopt. Ik werk voor mezelf dus kan het nu niet meer geheim houden wat er aan de hand is omdat ik iedereen moet afzeggen. Ik vind het aan de ene kant rot om even te stoppen met werken, maar het geeft me ook wel rust. Ik zit er echt even helemaal doorheen.</p>

Terug
Bovenaan