Zwanger en uitgerekend in juli 2016

<p style="text-align: left;">Oh nee lianne, wat schrikken! Maar het hoeft echt niets te betekenen.. het gebeurd bij zo ontzettend veel goede zwangerschappen. En de krampen kunnen er ook gewoon bij horen.</p>
<p style="text-align: left;">Ik zelf zou wachten tot woensdag.. ALS het al misgaat dan kunnen ze daar nu waarschijnlijk nog heel weinig van zeggen.  Woensdag is er misschien al meer duidelijkheid.. of je echt bloedverlies hebt of dat het toch bij iets onschuldigs is gebleven. Mocht de stress teveel worden moet je gewoon bellen! Want stress is sowieso niet goed!</p>
<p style="text-align: left;">Maar goed, je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!!</p>
<p style="text-align: left;">Knuffel!</p>

Hallo meiden.

Jeetje wat een toestanden allemaal. En jullie hebben allemaal kwaaltjes...

Ik heb al 3x een nieuwe test gedaan om er zeker van te zijn of ik wel echt zwanger ben want alleen een beetje moe en gevoelige borsten maar verder echt helemaal geen last. Waarschijnlijk denken jullie nu wat een bofkont maar ook hier is de onzekerheid erg groot. Al eerder een miskraam gehad op 8 weken. Nu al 9 weken en morgen eerste echo. Vind het zo spannend. Kan ik eindelijk horen of alles goed is daar binnen.

Succes allemaal. Hoop op goeie berichten volgende keer en geen bloedingen en andere nare dingen van jullie kant want dat is toch echt aangrijpend om te lezen hoor. Ik leef echt met jullie allemaal mee.

Ja schrok me rot :-| Ik gelijk mn zus roepen.. Hadden het juist gister tegen mn zus verteld..

Maar je hebt gelijk, die 2 dagen maken dan ook niet meer uit..

Misschien heeft t wel te maken dat ik me de afgelopen week de longen uit mn lijf heb gehoest.. Deed "fijn" mee met het griepvirus :-(

hoe gaat het bij jou Femke?

Knuffel terug!

Daar zou het  heel goed aan kunnen liggen! Hier alles nog het zelfde! Bloedverlies maar breekt niet door. Ga morgen de gyn bellen of ik eerder mag komen, vrijdag duurt me te lang!

Hopelijk kan ik morgen meteen komen..

Dames wat verschrikkelijk te lezen allemaal wat een zorgen en onzekerheden.

Wij hebben morgen eindelijk onze 1 echo en ben heeeel benieuwd.. hopelijk is echt alles goed... Pfff zo spannend..

2 weken terug zo weinig last dat ik bijna twijfelde en nu laatste week spugen doodmoe en zere borsten...

heel spannend wat er morgen is..

FH wat knap zoals je overal mee omgaat. Ergens zeker wel waar hun kunnen er niks aan doen dan bevestigen als ze iets kunnen zien.. maar pff wat en strijd is het met je lichaam.

Nou succes en sterkte allemaal..

Hier ook een beetje goed nieuws.. Vanochtend mijn nieuwe werkgever ingelicht over mijn zwangerschap, omdat ik daar 1 februari pas begin en dan al een week of 17 ben.. Ze vonden dit geen probleem en nemen mij gewoon aan!

Terug
Bovenaan