Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Saxy wat ontzettend vervelend zeg! Je voor gevoel was dus toch goed, helaas. Sterkte met het verwerken! En ik hoop dat je snel als nog je mag aansluiten in een andere groep.

Johanna-1985, Dat is wel elke keer opnieuw schrikken lijkt mij.  Gelukkig gaat het met de kleine verder wel goed, maar toch geeft het angst lijkt mij. Doe het lekker rustig aan!

Hier gaat het tot nu toe prima. Naast de vervelende misselijkheids kwaal, en meer moe, gaat het eigenlijk wel heel goed.
Op m'n werk, weten m'n collega's het nog niet, maar wel m'n baas. Zij had al zo een vermoeden, en vroeg het aan me. Ja met een big-smile op mijn gezicht kan ik dan moeilijk het gaan ontkennen, haha... Maar ze waren super blij voor me, en vinden het alleen maar leuk. En gelukkig gelijk de bevestiging gekregen dat zwangerschap bij hun, geen goede reden is om je contract niet te verlengen. Weer een zorg minder gelukkig!

Weer terug uit het zkh beginnen met medicatie volgende week terug kijken of het leeg is. En dan kunnen we weer aan de gang. Bedankt voor de lieve reacties

Ik vind het ook lastig om in te schatten wanneer ik het op mijn werk vertel. Bij de eerste zag iemand het pas bij 5 maanden dus ook toen pas verteld. Nu denk ik dat je het wel eerder gaat zien maar mijn contract loopt 1 maart af. Het liefst wacht ik tot die tijd, want ook al zeggen ze dat het geen reden is om je contract niet te verlengen, mijn ervaring daarmee is anders. Natuurlijk geven ze dat niet als officiële reden op want dat mag niet maar ze verzinnen wel weer wat anders....

Loessie87, dat is ook zo. Het blijft even spannend tot dat ik daadwerkelijk het contract het getekend.

Ik kon het in elk geval niet meer ontkennen, aangezien je het heel goed aan mn buik ziet.

Hopelijk wordt jou contract ook verlengd!

Dag allemaal, ook ik sluit me graag aan bij de groep! Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger! We hebben er veel moeite voor moeten doen, ben daarom des te gelukkiger dat het gelukt is tot zover. De reden waarom ik me aangemeld heb is dat ik twee weken terug ineens goed misselijk werd, zonder te spugen gelukkig, en dat nu sinds een paar dagen een stuk minder geworden is en ik merk laatste twee dagen dat ik soms helemaal niet meer misselijk ben. Word er toch wat onzeker van, dus dacht even horen wat anderen voor ervaringen hebben! Mijn borsten doen trouwens wel nog onverminderd pijn, dat geeft me dan wel weer hoop. Over 12 dagen op naar de eerste echo, wat duurt dat lang zeg ;)

Ik heb nog lang niet alle berichten gelezen, maar zag bij jou Saxy dat het niet goed gegaan is. Heel veel sterkte!

Iemand nog meer last van erge misselijkheid? Ik ben nu 2 weken lang elke ochtend misselijk, kokhalzen, overgeven etc. Hou dan niks binnen, thee, water, cracker, het komt er allemaal weer uit en dit duurt dan tot halverwege de middag..

Heb al vanalles geprobeerd, gemberthee, gemberpoeder (kreeg ik overigens niet weg door het drinken ivm de smaak), eerst ontbijten en dan pas opstaan en noem maar op.

Wordt er nu al gek van dat die misselijkheid mijn halve dag beïnvloed.. Doordat ik tot halverwege de middag niks binnenhoud, en daarna niet meteen zin heb in een hele maaltijd, krijg ik bijna geen eten binnen op een dag.. Vorige week in 4 dagen 2 kilo afgevallen maar nu weet ik het niet, batterij van weegschaal is leeg haha..

Jullie misschien nog tips of hetzelfde probleem??

Ik maak me een beetje zorgen.. Sinds gister wat kramp (soort menstruatiekramp) en ineens donkere afscheiding met afvegen. Vanmiddag zat er ook weer donkere afscheiding in mn slip.. Ik moet woensdag voor de 2e echo naar de vk, zou ik ze morgen toch al bellen of toch maar wachten tot woensdag?

Terug
Bovenaan