Zwanger en uitgerekend in juli 2016

<p style="text-align: left;">Johanna, wat een rot nieuws zeg!  Bleeehh... en dat jullie er kapot van zijn, snap ik helemaal. Net aan het idee gewend, gebeurd er dit. Heel veel sterkte met het verwerken! En ik hoop voor je dat je volgend jaar als nog, wel een goede zwangerschap mag krijgen. Sterkte!</p>

Nee Johanna wat afschuwelijk! Sterkte...

Vanmorgen eerste echo gehad, en alles was goed! Een heel klein gummybeertje zit in mijn buik. Met handjes en voetjes en een kloppend hartje! Volgende week voor de zekerheid nog wel een 2e termijn echo om de datum vast te stellen. Komt nu op 9+3, maar ik ben 99% zeker van de datum van conceptie en dan kom ik op 10 weken uit. Scheelt maar 4 dagen, maar toch... I.v.m. mogelijk prenatale screening is het belangrijk om de exacte datum te weten.

Wow, wat waren wij nerveus vanmorgen! Zaterdag aan de schoonfamilie vertellen en met kerst aan mijn fam. SPANNEND!!!!

Ik heb toch maar even de vk gebeld omdat ik nu toch wel elke dag wat donkere afscheiding heb. We hebben morgen de 2e echo dus ze zei dat een extra controle niet nodig was. En dat ze het vaker tegen komen, vrouwen met donkere afscheiding maar een goede zwangerschap. Het is geen garantie maarja, nu kunnen we ook niks.

Vind het nu morgen wel extra spannend! We hebben het hartje goed zien kloppen.. Hopelijk zien en horen we dat morgen weer!

Hallo dames,

ik kom hier ook maar eens kijken! Ik ben uitgerekend op 18 juli. Het is voor het eerst, dus best spannend met al die rare kwaaltjes enzo. Ik ben 32, woon in Rotterdam en ben getrouwd.

De afgelopen weken best misselijk geweest, en ik heb opeens puistjes! Vandaag zulke harde ontlasting dat ik 1,5 uur op de wc heb gezeten en er veel bloed meekwam... Allemaal ongemakken dus. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!

Groetjes, Femke

Gister onze 2de echo gehad, en opnieuw een kloppend hartje gezien! Helemaal in de wolken nu. En nu gaan genieten, en wachten tot de 20 weken echo. Ik kom uit op 10 weken 4 dagen, uitgerekende datum 10 Juli.
Ik vond het wel even spannend, van het weekend ziek geweest, en bijna niks gegeten, of er gelijk weer uit gegooid. Er staat dan op internet wel dat dat geen kwaad kan, maar toch vond ik het wel fijn, dat ik snel een echo had voor de bevestiging of alles wel goed was. En gelukkig is alles goed.

De misselijkheid is voor m'n gevoel toch wel iets minder geworden, maar het kan ook zijn, omdat ik weet wat ik moet doen, haha ;-)

Dat is fijn nieuws @Blijemama! Ik moet nog even 6 dagen wachten tot de 2e echo dan ben ik zo'n 11 weken.

Ik heb veel last vd banden op het moment alles voelt ongemakkelijk.  Lopen staan en zitten en liggen hha maar het is voor een goed doel.

Is je volgende echo pas met 20 weken nu?

Terug
Bovenaan