Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hallo aanstaande moeders,

Ook ik ben gezegend met een mooi kindje in me buik! Allemaal gefeliciteerd met jullie wondertje. Ik ben nu 12 weken zwanger en ontzettend blij. Het lijkt me leuk om ervaringen met jullie te delen.

Hier gaat het een stuk beter qua misselijkheid :)

Afgelopen nacht gedroomd dat het inderdaad een jongen wordt (heb sterk gevoel), en het had de naam die we hem ook willen geven, best grappig :)

We hadden eerst Lucas voor een jongen maar mijn schoonouders hebben hun pup Luca genoemd, dus ze worden bedankt :(

Alleen de nieuwe naam die we hebben, kan erg op gerijmt worden, dus dat vind ik wel erg jammer, maargoed dat kun je met zoveel namen. Hoe denken jullie over rijmnamen?

Verder is het aftellen naar woensdag, de termijnecho! Dan 12+1 als het goed is

Hoi meiden,

Hier vandaag slecht nieuws....

Vanochtend bloedverlies en eind van de ochtend gelijk een echo en het blijkt met 7 weken al gestopt te zijn met groeien... Ben nu dus een miskraam aan het krijgen....

Ik wens iedereen een fijne en goede zwangerschap toe!

Ook al hoor ik niet meer bij deze groep, ik lees af en toe nog wel wat mee..

Vlinder ik wens je heel veel kracht en sterkte toe! Ik weet helaas wat je doormaakt..

Heey dames,

Wat een vervelend nieuws! Hopelijk lukt het om het een plekje te kunnen geven...

Ik zelf ben nu 12 weken zwanger, heel bijzonder! Spontaan zwanger na 3 pogingen ICSI/IVF.

Gr. Anke

Thnx voor jullie lieve reacties.

Vanochtend verloskundige aan de telefoon gehad. We gaan eerst kijken of mijn lichaam het zelf opruimt omdat ik wel al vloei...

Als het donderdag nog niet weg is mag ik naar het ziekenhuis voor een abortuspil zodat ik met Kerst schoon ben...

Terug
Bovenaan