Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hey allemaal !

Wat een hoop positieve berichten allemaal !

Jeetje vlinder en johanna. .. ik wens jullie heel veel sterkte toe !

Ik heb vorige ook mijn 2e echo gekregen en ook een definitieve datum. Ik ben ruim een week verder dan gedacht!  Ik ben nu 29 juni uitgerekend!  Ik ga denk ik verhuizen van topic !

Alles is verder helemaal goed ! We hebben de kleine heel erg zien bewegen met de echo! Lekker draaien en zwemmen ! Prachtig om te zien !

Dus misschien dat ik zo af en toe even kom buurten hier ^^ en ik ga denk ik ook een kijkje nemen in het juni topic.

Hier hebben we gisteren een bizarre dag gehad....
Om 2 uur hadden we een afspraak in het ziekenhuis, de verloskundige had ons gezegd dat we dan (waarschijnlijk) een abortuspil konden ophalen om de miskraam op te wekken.
Tijdens de afspraak in het ziekenhuis bleek dit toch geen goede optie omdat ze niet goed in konden schatten hoelang ik zwanger ben (geweest). Dus werd het een curretage die aankomende woensdag gepland zou zijn. Tijdens deze afspraak vroegen we nog naar de kans dat het spontaan zou komen maar dat was volgens de verloskundige zo goed als uitgesloten :O

Met het idee van een curretage in ons hoofd gingen we naar huis...
Uiteindelijk heb ik gisteravond toch 'zelf' een miskraam gehad. Ik ben heel blij en opgelucht dat mijn lijf het toch zelf heeft gedaan. Ben ook blij dat we nu weer verder kunnen...

Voor jullie allemaal een fijne zwangerschap! Geniet van jullie kleine wondertjes!

Fijne dagen allemaal!

Suuzje veel plezier in juni en bedankt voor het starten van juli. Succes verder en geniet ervan.

Vlinder. Ik vind het heel knap van je hoe je hier allemaal mee omgaat. Succes met opnieuw beginnen.

Verder hebben wij het vandaag tegen mijn ouders verteld. Allemaal super verrast en in tranen. Heel blij en ze wilde gelijk het oppas schema.... super leuk.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar ben op 6 juli uitgerekend van een  2 eiige tweeling! Spannend allemaal worden mijn eerste kindjes. Ik word wel goed in de gaten gehouden omdat 1 kindje een week achterloopt vergeleken met het andere kindje. Maar ik heb er alle vertrouwen in.

Groetjess

Hallo allemaal.

Is iedereen de kerstdagen goed doorgekomen?

Ik had 1e kerstdag in de avond een schrik moment! Bloed bij het afvegen, maar dat is alweer over en het was maar heel lichtjes. Volgens de VK een vaatje die geknapt is, en dat denk ik nu inderdaad ook, want het bloeden was vrij snel gestopt.

Nu op naar het nieuwe jaar! Het jaar waarin onze kruimeltjes geboren gaan worden, heeeeeel spannend hihi!

Terug
Bovenaan