Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Hallo allemaal!

Ik wil mezelf graag bij jullie aansluiten. Ik woon in Eindhoven  en nu in verwachting van mijn eerste kindje. Heel spannend allemaal! Maandag heb ik mijn 2e echo al gehad. Het zag er allemaal super uit! We hebben ook het hartje horen  kloppen en zitten nu op een grote roze wolk! Mijn uitgerekende datum is 24 juli en zitten nu op 9w1d :)

Ik vind het super leuk om iedereens ervaringen te lezen! Voor de gene die slecht nieuws gehad hebben. Ik wens jullie heel veel liefde en sterkte toe in deze tijd van rouw.

Liefs,

Daphne

Heel veel sterkte toegewenst vlinder..

Spannend Hennetje!

Ik net weer op controle geweest bij vk. Hartje kon ze niet horen.. Maar had ermee te maken dat de uk bij de 9 weken echo ook zo diep lag.. Maar dit maakt de echo van vanavond wel een stuk spannender. Blij dat ik vanmiddag nog even moet werken, wat afleiding. Bloeduitslagen hadden ze na 3 weken ook nog niet binnen, was naar de ha gestuurd ipv de praktijk. Bloeddruk was 110/55. Vk vond deze goed maar ik vind dat aan de lage kant? Zit lekker mee vandaag. Sorry baalmomentje ;)

Snap ik Maris maar ze mogen het hartje officieel ook nog niet zo vroeg laten horen ik heb hem ook nog niet gehoord.

Maar hier dus goed nieuws alles groeit goed en doet het goed de baby is erg beweeglijk en ook bij mij ligt de baarmoeder diep maaarrrr ik ben vandaag exact 11 weken en de uitgerekende datum is 13 juli! Zo blij dat alles goed is !!

Succes vanavond maris!

@Hennetje fijn dat alles bij jou goed was!

Met 9 weken echo het hartje al wel heel even gehoord voor ons eigen gevoel maar mocht ook niet heel lang ivm andere straling oid

Ik zit nu rond 12 weken daarom probeerde de vk het. Ik hoor vanavond de exacte datum. Echo is pas om half 9 :)

Goede echo gehad. Kindje ligt inderdaad nog heel diep. Ze heeft m nu niet goed kunnen meten daardoor, dus maandag een inwendige echo (en dat met bijna 13 weken haha) en dan gaat ze kijken hoever ik precies ben, ben benieuwd!

Maris wat fijn dat je ook een goede echo haf. Ah zo diep ligt mijn baarmoeder niet kon het wel gewoon via de buik doen. Ik ben erg benieuwd wat er uit komt maandag!

Voor nu iedereen hele fijne feestdagen. Wij hebben gisteren de kerstkaarten voor de familie op de bus gedaan na een goede echo. We hadden  kaarten laten bedrukken met de tekst " in 2014 stuurden wij met kerst onze trouwkaarten. In 2015 kerstkaarten met een bijzonder tintje. Want Oh wat zijn wij blij, Er komt een gezinslid bij!!"

Ben erg benieuwd hoe ze er op gaan reageren hahaha.

20 januari volgende echo.

Terug
Bovenaan