Zwanger en uitgerekend in juli 2016

Goedemorgen,

Hier gister de twaalf weken echo gehad, voor ons was dit een tweede echo.
Alles gaat goed met de kleine in mijn buik, hartje klopte weer mooi en de kleine was lekker bewegelijk :) We zijn 15 juli uitgerekend. Ik ben zeer blij dat met de kleine alles goed gaat aangezien het met mijn de afgelopen 2 weken alles behalve goed ging.

Door de hormonen is mijn maag waar ik al eerder last van heb gehad gaan opspelen. Dit resulteerde in veel pijn in mijn maag ter hoogte van mijn ribben en zeer veel moeite met eten. Ik ben dan ook behoorlijk afgevallen maar volgens de huisarts kan dit voor de kleine geen kwaad. Dit bleek gister dan ook tijdens de echo en dit stelde mij erg gerust. De kleine is goed gegroeid sinds de echo tijdens 8 weken en leek zich prima te vermaken in mijn buik :)

Ik hoop wel dat de kwaaltjes nu wat af gaan nemen (zoals de huisarts en verloskundigen zeggen ;)) en dat we nu kunnen gaan genieten van de komende tijd.

Groetjes Esther

Goedemiddag meiden,

Ook nieuw in deze groep maar ik zag al wat bekende namen uit andere forums.

Zelf ben ik nu bijna 11 weken zwanger en ik heb 6 januari mijn 2e echo.

Welkom nieuwe mama's in de groep.

Ik ben nu 12 weken de families zijn op de hoogte en voor iedereen die we vergeten zijn zetten we even over 12en morgennacht een plaatje op facebook met de tekst "keep calm theres a baby on the way" met de uitgerekende datum.

Hebben jullie ook iets leuks voor de social media bedacht of doen jullie dat niet

Wat leuk al die berichten. Ik kan ook niet wachten tot de 12 wk echo volgende week.  Verder ben ik vooral moe heel de dag. De vraag is of dat komt door het verhuizen, de zwangerschap of de warmte? ( wij wonen momenteel in Suriname)

Leuk idee om het zo te vertellen op fb.

Gr Wendy

@hennetje1988

wij hebben een shirtje voor onze dochter gekocht met de tekst straks ben ik niet meer in mijn (en dan een afbeelding van een eendje..) deze heeft zij met kerst aangehad om het de familie te vertellen. In februari krijgen we onze pup. Dan ben ik ongeveer 16 weken zwanger.. Dan willen we een foto online zetten van de pup en onze dochter in haar shirt met een echo in haar hand met de tekst eronder gezinsuitbreiding 2.0

Vandaag 13 weken en nog steeds misselijk, enige wat ik overdag binnen hou is biscuitjes met laagje chocola en suiker (kom er maar eens achter haha) en soep of drinkbouillon valt juist allemaal verkeerd. 's Avonds vaak juist eetbuien, maar werk veel in de avonden dus wordt lastig dan wat te eten haha. Ondertussen zo'n 3-4 kilo afgevallen maar die zullen er wel weer bijkomen :)

Hoe is het bij jullie?? Ook dingen wat je absoluut niet, of juist wel kan eten? Hoe ver zijn jullie ondertussen? Kan het allemaal niet zo goed bijhouden haha

Hey maris,

Ik ben nu 12 +3 en ieeeedereen weet het nu hihi.

Ik heb voornamelijk last van brandend maagzuur en de banden. Verder doen de borsten met vlagen nog pijn.

Er is eigenlijk maar 1 ding wat ik echt heerlijk vind smorgens en dat is koude melk. Verder nog niet echt trek in een bepaald iets of juist tegenzin in iets

Terug
Bovenaan