Zwanger en uitgerekend in juli 2016

@channy92 ja ik kijk stiekem ook al wel uit naar mijn verlof..maar dat komt denk ik door de heup problemen. Lopen is echt een drama op het moment. En dat werkt niet prettig als je een staande functie hebt. Hihi. Heb al de nodige bijnamen van collega's gekregen. Hahaha. Maar als het allemaal goed gaat ben ik vanaf volgende week deels in de ziektewet. En werk ik nog maar voor de helft.

Qua oppas hoeven wij niet echt iets te doen.  Mijn vriend is zzper hoofdzakelijk in het weekend en dan ben ik vrij. Voor de keren dat we wel samen moeten werken hebben we familie en vrienden in de buurt die wel willen oppassen:)

Een 3d echo wat leuk ! Ik heb nog niet ontdekt waar ik dat kan laten doen.. lijkt me echt geweldig! Is zoiets duur om te doen ?

Wij hebben zaterdag de 3D echo met 26+6.

Wij betalen 95 euro, voor 30-45 minuten, en alle bewegende beelden + alle fotos mee op dvd en 2 foto's uitgeprint.

Een hoop geld maar wil het graag meemaken zo'n echo en mijn ouders gaan mee, die betalen ook een deel mee omdat ze het al leuk vinden dat ze mee mogen haha

@Suusje-25 Ai dat is wel minder dan. Wel fijn dat je minder kan werken, zo heb ik het ook geregeld. Ik werk gedeeltelijk in de schoonmaak en ben marketing medewerker bij hetzelfde bedrijf. De schoonmaak werkzaamheden hebben we op een laag pitje gezet en ik werk nu meer uurtjes op kantoor. Heel fijn om een werkgever te hebben die zo meegaand is. Voor de 3d echo betalen wij 65 euro en dan krijgen wij de fotoreportage en korte filmpjes mee op USB Stick, het verschilt heel erg per organisatie hoeveel je ervoor betaald. Maar het lijkt mij een hele mooie ervaring. Bij ons gaan mijn ouders en schoonouders mee.

Het is inderdaad een flink prijskaartje. Oh dat scheelt alweer wat! ik heb een echo centrum gevonden die 85 Euro vraagt. Willen we er een dvd bij met een filmpje js het 100 Euro.  Ik zal even overleggen met mijn vriend want het lijkt me toch wel erg leuk om te doen !

Hoi Hoi

Ik had steeds zoiets van: ik hoef niet zo nodig een 3d echo maar nu ik jullie zo enthousiast hoor begin ik toch te twijfelen. Vooral omdat er geen gewone echo meer in de planning staat.

Qua werk gata het nog prima, ik heb een tijdelijke kantoorbaan en als ik gewoon af en toe een rondje loop is het erg goed vol te houden. Wel ga ik eerder met verlof om vakantiedagen en overuren op te maken.

Van de week de gastouder geregeld dus dat is ook klaar.

Van de week naar bericht gehad, vrienden van ons die een drieling verwachtte hebben een miskraam van alle drie gehad. Op zon moment besef je weer dat het toch echt wel een wonder is allemaal.

Ik heb over 1,5 week de 3D echo. Mijn ouders wilden de baby nog zo graag een keer zien op echo dus hebben ze dat cadeau gedaan. Echt leuk! Schoonouders en peetoom en peettante hebben wij er ook voor uitgenodigd.

Tetsie, wat erg! Hoelang was ze al zwanger?

Ik ben deze week voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest. Vond het zo ontspannend en denk dat het mij uiteindelijk tijdens de bevalling goed zal doen om zoveel mogelijk de ademhaling onder controle te houden. Tenminste dat hoop ik haha.

@suusje-25 het is inderdaad een flink prijskaartje, maar ik denk dat het zijn geld wel waard is. En vooral als je verder geen echo's meer krijgt.

@tetsie..het lijkt mij een hele mooie ervaring en vooral omdat je inderdaad bijna geen medische echo's meer krijgt. Alhoewel ik bij week 34 nog wel een groei echo krijg. Jeetje, dat is inderdaad vervelend nieuws! Hoever was ze?

@Summer2015, dat is al bijna dan! Spannend hoor, is toch weer anders dan een normale echo! Wij mogen over precies 2 weken, ben de dagen al aan het aftellen haha..Denk dat een zwangerschapscursus je wel veel kan voorbereiden op de bevalling en het is ook nog eens ontspannend. Ik begin 19 april met zwangerschapsgym, ben benieuwd hoe dat is! Mijn partner mag 1 avond mee, maar daar is hij nog niet zo heel enthousiast over haha! Hoe zijn jullie partners daarin?

Hi dames! Lees even mee hier. Ben zelf 7 juni uitgerekend van een meisje, alleen het juni topic is niet zo actief helaas..

@Channy: Zw. gym heb ik ook geen ervaring mee. Mijn vriend zou hier ook niet echt op zitten wachten denk ik! :p Waar doe je de gym?

Wat zijn jullie ervaringen wat betreft de 3d echo's? Voor de gene die hem al hebben gehad? Ik zag mijn baby met 16 weken ook op de 3d maar vond het niks toen!

Terug
Bovenaan