@channy92 ja ik kijk stiekem ook al wel uit naar mijn verlof..maar dat komt denk ik door de heup problemen. Lopen is echt een drama op het moment. En dat werkt niet prettig als je een staande functie hebt. Hihi. Heb al de nodige bijnamen van collega's gekregen. Hahaha. Maar als het allemaal goed gaat ben ik vanaf volgende week deels in de ziektewet. En werk ik nog maar voor de helft.
Qua oppas hoeven wij niet echt iets te doen. Mijn vriend is zzper hoofdzakelijk in het weekend en dan ben ik vrij. Voor de keren dat we wel samen moeten werken hebben we familie en vrienden in de buurt die wel willen oppassen
Een 3d echo wat leuk ! Ik heb nog niet ontdekt waar ik dat kan laten doen.. lijkt me echt geweldig! Is zoiets duur om te doen ?
Qua oppas hoeven wij niet echt iets te doen. Mijn vriend is zzper hoofdzakelijk in het weekend en dan ben ik vrij. Voor de keren dat we wel samen moeten werken hebben we familie en vrienden in de buurt die wel willen oppassen
Een 3d echo wat leuk ! Ik heb nog niet ontdekt waar ik dat kan laten doen.. lijkt me echt geweldig! Is zoiets duur om te doen ?