Hoi allemaal,
Ik heb minder leuk nieuws. Ik werd gisterochtend wakker en voelde me anders. Minder blij. Er voelde iets niet goed. Ik ging naar de WC en had bloedingen. Vertelde het mijn vriend en probeerde mezelf te overtuigen dat het vast niets zou zijn. Je leest immers dat het wel vaker voorkomt.
In de loop van de ochtend toch de verloskundige gebeld. De praktijkassistente was erg vriendelijk en behulpzaam en we spraken af dat ik maandag zou terugbellen als de bloedingen nog niet waren gestopt. En ze vertelde me als het bloeden zou toenemen (zoals een hevige ongesteldheid) en ik krampen zou krijgen het niet echt een goed teken was.
Dit is dus het geval. En realiseerde me gisteren (en vanmorgen na nogmaals met de praktijk gebeld te hebben) dat het er op neer komt dat ik een miskraam heb gehad. Erg verdrietig, jammer en pijnlijk. En vervelend dat ik er ook nog eens elke keer aan herinnert wordt door de krampen en het bloeden.
Dit betekent dus meiden dat ik niet langer uitgerekend ben ik juni en dus niet meer actief zal zijn op dit forum. Maar hopelijk wel binnenkort kan schrijven dat ik een beetje later ben uitgerekend. Want zoiets kan gebeuren, hoe jammer en pijnlijk ook, het is ook een bevestiging dat zwanger worden zeker gaat lukken. Het mocht deze keer gewoon niet zo zijn.
Ik wens jullie alle plezier, geluk, succes en wijsheid.
Liefs Imke