Zwanger en uitgerekend in juni!

Zullen we trouwens 'n nieuw lijstje maken met uitgerekende datum/geslacht? Kan de andere niet meer easy vinden! :

Lara34            6-6-2016&Jongen

Karpediem     7-6-2016&Meisje

Happyhippie 27-6-2016&

Nog een vraag he.. Qua namen. Zouden jullie een naam doen die erg op die van jullie lijkt? Mijn vriend vindt het niet kunnen geloof ik maar zelf vind ik Caya echt mooi! Keken we laatst Orange is the new Black was er 'n Daya.. Wat vinden jullie van Caya/Daya?

Dank jullie wel allemaal!

Leuk om te lezen van iedereen, ik heb zelf ook last van bandenpijn als ik te snel op sta van de bank, en sinds afgelopen Donderdag heb ik (volgens mij) de kleine voor het eerst gevoeld :) hele lichte kleine bewegingen.. heel gek! Het gebeurt elke keer wanneer ik rustig op bed lig s'avonds dat ik de kleine af en toe voel..

Morgen hebben we weer een echo, ik vindt het super spannend elke keer weer of alles goed is en het goed groeit allemaal! En misschien dat we morgen het geslacht kunnen zien (hoop ik) we zijn eigenlijk toch wel heeeel nieuwsgierig! De vorige keer lag de kleine zo dat we het niet konden bepalen nog...

Ik begin nu ook eindelijk wat te groeien, ik ben aanstaande Donderdag 18 weken maar krijg nu echt wel een klein buikje :) mijn borsten groeien wel als kool, ik had net andere bh's gekocht en die zitten nu eigenlijk alweer te strak.. En de laatste 2 nachten niet zo denderend kunnen slapen, steeds draaien en wat last van mijn buik steeds, en als ik dan op mijn zij heb gelegen en ik draai weer recht dan staat mijn buik ook die kant op, dat is wel echt een gek gezicht haha..

oh en wij hebben nog niks gehaald voor de uitzet van de baby.. wel al gekeken en in enkele winkels geweest om te oriënteren. We willen eerst nog naar de babydump toe om te kijken :)

Maar als het aan mij ligt dan hebben we het zo snel mogelijk allemaal klaar :) ik vindt het veel te leuk en heb er een hekel aan om last minute nog van alles te moeten doen.... (pietje precies haha)..

Whaaaaaaaa we krijgen een jongen!! :)

alls zag er super goed uit! Zoo leuk! Meteen wezen shoppen! Ouders en schoonouders ook super blij! De familienaam gaat nu door! :)

ik zou zeggen kom allemaal bij de fb groep! Werkt echt zoveel makkelijker dan dit forum.. En het is zo leuk om foto's van iedereen te kunnen bekijken..

dus als je het nog niet gedaan hebt.. Voeg me toe: Elize Mooren.. Stuur me een pb dat je van hier bent.. en ik voeg je toe.. ( verwijder je daarna direct weer uit mijn vriendenlijst hoor ; )

groetjes

Leuk!:) niet teveel kopen he:)

Zoals ik al aangaf heb ik geen Facebook. Denk ook niet dat ik de enige ben. Jammer om te zien dat het hier minder word erdoor:)

Ik kom zsm naar de Facebook. Vanavond de schoonfamilie inlichten. Mijn familie was heel blij en enthousiast :)

Een interessant artikel: https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/blw/gepureerd.html

Hoe denken jullie hier over?  Mag ook delen op facebook ;)

Terug
Bovenaan