Dank jullie wel allemaal!
Leuk om te lezen van iedereen, ik heb zelf ook last van bandenpijn als ik te snel op sta van de bank, en sinds afgelopen Donderdag heb ik (volgens mij) de kleine voor het eerst gevoeld
hele lichte kleine bewegingen.. heel gek! Het gebeurt elke keer wanneer ik rustig op bed lig s'avonds dat ik de kleine af en toe voel..
Morgen hebben we weer een echo, ik vindt het super spannend elke keer weer of alles goed is en het goed groeit allemaal! En misschien dat we morgen het geslacht kunnen zien (hoop ik) we zijn eigenlijk toch wel heeeel nieuwsgierig! De vorige keer lag de kleine zo dat we het niet konden bepalen nog...
Ik begin nu ook eindelijk wat te groeien, ik ben aanstaande Donderdag 18 weken maar krijg nu echt wel een klein buikje
mijn borsten groeien wel als kool, ik had net andere bh's gekocht en die zitten nu eigenlijk alweer te strak.. En de laatste 2 nachten niet zo denderend kunnen slapen, steeds draaien en wat last van mijn buik steeds, en als ik dan op mijn zij heb gelegen en ik draai weer recht dan staat mijn buik ook die kant op, dat is wel echt een gek gezicht haha..