Zwanger en uitgerekend in Oktober '16

Goedeavond dames,

Helaas hebben wij te horen gekregen dat het hartje niet klopt. De echo ziet er uit als een embryo van 5 weken. Terwijl we 8 ( waarschijnlijk moeten zijn)

verloskundige zag eerst 2 dooierzakken maar geen enkel hartje, doorgestuurd naar het zielenhuis daar zagen ze 1 dooierzak (12 uur later) zei vertelde dat het hartje niet klopt en dat we de procedure in moeten gaan om een miskraam te krijgen of curratage.

we zijn natuurlijk best geschrokken, en inderdaad meteen van je roze wolk gevallen. We gaan donderdag terug naar het ziekenhuis om door te geven welke voorkeur ik heb. Echter wil ik dan wel een echo ( voor de zekerheid). Ik zie er enorm tegen op wat er komen gaat.

En zo wordt je weer met de neus op de feiten gedrukt, zwanger worden en een gezond kind op de wereld zetten is niet vanzelf sprekend, wat veel mensen denken.

ik wens voor jullie al het geluk en hoop dat alles goed blijft gaan

Hallo @rozane90.

Heel erg om dit te horen.

Ik heb eerder een missed abortion meegemaakt bij 7 weken klopte het hartje niet snel genoeg.

Toen moesten we iedere week terug naar het ziekenhuis, maar geen verbetering. Uiteindelijk is het hartje met 10 weken gestopt met kloppen.Toen heb ik een curretage gekregen.

De schrik blijft er goed in zitten.

Deze zwangerschap mocht ik weer vroeg voor een echo komen.

Na mijn berekening moest ik minimaal 6 weken zijn.

Er was niets op de echo te zien behalve een dooierzak.

Ze kon niets voor me doen. Ik moest 2 weken wachten.

Het kon 2 kanten op gaan of de innestelling heeft lang geduurd of wederom een missed abortion.

Het waren 2 lange weken.

Gelukkig zagen ze nu een hartje en ik was 8 weken zwanger. Mijn berekening was dus goed.

Ik vroeg hoe het kon dat ze vorige keer niets zagen.Ze had geen idee, misschien zat het verstopt.

Ik hoop dat er toch nog een beetje hoop is bij je laatste echo. Ik wens je veel sterkte

@Rozane90 heel veel sterkte. wat een ontzettende tegenvaller is dat zeg.. Pff... Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven. Praat er vooral veel over met je partner. Dat heeft ons toen ook geholpen. Heel veel succes en sterkte!

@-CS heb jij even geluk dat het nu de mama mazzel dagen zijn bij prenatal.. Kun je nieuwe broeken shoppen ;)

Ik ben vooralsnog alleen nog maar aan het afvallen. Ben nu dik 3 kg kwijt.. En ben echt niet aan het lijnen. Ik heb wel verminderde eetlust.. Maar wat ik dan eet is niet perse mager of caloriearm.. Wel let ik erop dat ik mijn groente binnenkrijg en ik probeer mijn zuivel ook wat op te krikken.. maar dat is lastig

Goedemorgen,

Gister moest ik naar het ziekenhuis om door te geven welke keuze ik wilde om  de miskraam op te wekken. Ik heb aangegeven voor dit door te geven ik eerst een echo wilde, eigenlijk had dat niet zoveel zin maar na wat aandringen is dat gelukt. En ik zag het meteen, ik zag iets kloppen.

Ook de arts was stom verbaast,  we zijn nu 6 weken en 3 dagen.
Terwijl ik 21-02-2016 positief heb getest en mijn ovaluatie test positief was op 3 en 4 feb.  Allemaal erg vreemd, maar ze gaan er van uit dat alles goed is.

Alleen moet ik nu deze groep verlaten omdat ik in november ben uitgerekend. Wij zijn in iedergeval super opgelucht, ondanks dat dit nog een spannende periode is.

Allemaal heel veel geluk en gezondheid:D

Liefs Roos

@Rozane90 JEZUS!!!! WAT EEN GROTE FOUT! Voor hetzelfde geld had jij zomaar je kindje weg laten halen... pfffff dat zou echt heel erg zijn..

Maar nu kun je wel proberen te genieten. hoe moeilijk dit ook zal zijn(kan het me helemaal voorstellen). Hopelijk vliegt de tijd voor je en kun je snel terug voor de termijnecho...

Ik ben vandaag geweest voor de termijnecho.. ik ben 11 + 4 bijgesteld dus.. Nu uitgeteld op 14-10... paar daagjes eerder.. :D Wat is dat geweldig om te zien zeg.. ons kindje heeft al oren, een neusje, vingertjes.. en het was zoooo ontzettend beweeglijk :D Ik ben helemaal verliefd! hahaha

Terug
Bovenaan