zwanger en uitgerekend in september 2016

Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook eentje zwanger :) 9 september uitgerekend. Had mijn nod op 1 januari, maar testte op 28 december al positief. Ik wilde niet wachten omdat ik me zo 'ziek' voelde. Heb nog geen last van misselijkheid, maar moet niet teveel eten. Wel wat buikpijn en af en toe wat hoofdpijn of niet kunnen slapen. Waar ik het meest last van heb is dat ik soms zonder reden moet huilen:s maja.. zal wel normaal zijn, ben zwanger :)

Ahh Mary  das wel vervelend... Heb alleen nog maar even dat weeïge gevoel in mn buik gehad maar niet echt misselijk.
lastig als je op je werk bent ook!

Ik hoop ook dat je geen rugklachten krijgt Daiss.. ik heb ook ischias gehad alleen toen gewoon zonder zw.schap ;)

Uhhh ik haal mn testen gewoon bij de drogist en bij vandaag bij de action geweest en net nog maar eens een test gedaan (met action) 2 voor 1.49 :)
Morgenochtend komt hier iemand van Moeders voor Moeders en dan moet ik ook weer een test doen. Om te voorkomen dat ik in de stress raakte vandaag even een test gedaan om me zelf weer even te bewijzen dat ik echt zwanger ben (gelijk dikke streep natuurlijk)en morgenochtend niet op de koffie kom...
Idioot eigenlijk he.. maar jah.. die onzekerheid.....

Ik duim vast voor je morgen espe!

Gefeliciteerd Strawberry!!

Balen zeg, het pakketje met de test is er (nog) niet... Ik koop ze altijd online, veel te bang dat bekenden mij het zien kopen ;) Hopelijk komt het nog vandaag, want wilde zo graag morgenochtend testen met ochtendurine! Even afwachten maar...

Haha Janny, toch nog maar een testje gedaan? Fijn hoor dat de streep gelijk dik werd :)

Ook nog gefeliciteerd van mij strawberry!

Ik hoop ook dat je test nog komt.. ik weet niet welke provincie je woont.. maar hier in het noorden geen post.nl actief ivm ijzel...

Ennuh anders morgenvroeg gewoon gelijk naar de winkel en goed om je heen kijken.vroeg op de ochtend is het vaak rustig nog;)

Hah dat is een goeie espe, ik koop ze ook online, stuk goedkoper via sensitest.

gefeliciteerd strawberry! Wat een spannende periode nu nog he :) dat emotionele herken ik wel, sinds me vorige zwangerschap, nu dus nogsteeds (of alweer ) moet ik ook snel huilen overal om:p.

ik had last bij ischias van me rug/bil/been zo erg met pijn scheuten dat je dan gewoon op de grond valt..was af en toe best eng en gevaarlijk.. Mocht al snel niet meer zwaar tillen ed.

Pen wat goed dat je dat doet Janny, moeder voor moeders, ik zat er toevallig gister nog ever te lezen..ook maar even over nadenken!

Hoi,

Iedereen gefeliciteerd!

Hier ook helemaal gelukkig het nieuwe jaar in gegaan. Rond de kerst erachter gekomen dat wij onze 1e kindje verwachten. Vanmorgen mijn 3e test gedaan en nog steeds helemaal positief! Nu zo'n 5 weken.

Nu ben ik alleen wel af en toe angstig. Bang voor een miskraam, terwijl hier geen reden toe is met alle zwangerschapssymptomen die langzamerhand meer aanwezig zijn (extreem moe, buikpijn, hoofdpijn, gevoelige borsten, emotioneel en prikkelbaar). Mijn man heeft dit absoluut niet. Is dit vrouw eigen of stel ik me gewoon aan? Het duurt nog zo lang voor de eerste echo!

Hoor graag jullie belevenissen en of jullie soms ook bang zijn voor een miskraam. Wel fijn zeg zo'n forum!

Terug
Bovenaan