zwanger en uitgerekend in september 2016

Heyhoi, gefeliciteerd allemaal! Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, uitgerekend op 2 september, en we hebben net te horen gekregen dat het een klein meisje zal zijn!

Tot nu toe geen makkelijke zwangerschap gehad, ben al 11 kilo kwijt, maar mijn buik begint eindelijk te groeien dus we gaan de goede kant op! Liet ook de kleine weten met haar eerste schopje!!

Hoi,

hoe is het met jullie? Gaat het bij iedereen nog goed?

hier gaat alles goed, nog steeds last van vermoeidheid.. Woensdag de 20 weken echo. Spannend, maar heel veel zin in.

De baby heb ik nog niet gevoeld, jammer, kijk daar heel erg naar uit. Maar schijnt wel normaal te zijn dat nog niet iedereen het voelt bij 19 weken toch?!

Liefs Suus

Hoi as mama's,

T is alweer ff geleden dat ik hier geweest ben sorry maar ben een beetje druk geweest :)

Ondertussen 20 wk echo gehad,ben nu 22 wk en alles was goed en we weten nu ook dat we een dochter gaan krijgen....was ff wennen voor de papa,die komt echt uit een jongensgezin hihi!

Alles gaat goed,heb alleen last van "boze buien"( schijnt ook bij een meisje krijgen te horen),en daar word ik zelf niet goed van,en mijn vriend gaat daar meestal te serieus op in en dat maakt t er niet beter op :)

En het valt me op dat ik me nog niet schuldig moet voelen dat we niks op marktpaats of iig (nog niks) 2e hands gekocht hebben of gekregen....we hebben simpelzat het geluk dat we kinderwagen en babykamer van de opa's en oma's krijgen...of ik krijg te horen,"ja voor jou (ik de mama) is t niet moeilijk want jij ben enigs kind'',je ouders moeten het ook maar willen doen hoor denk ik dan en ja ik ben alleen,dus...kan ik er wat aan doen ;)!

Verder gaat t wel lekker!

Wat leuk om weer wat te lezen.

Hier alles prima mag echt niet klagen huppel er nog makkelijk door heen.

Ben nu 21 weken zwanger en voel al vanaf week 16 onze kleine man. In het begin niet door maar later wist ik het van ja dat was toen ook....ik voel hem nu elke dag wel.

Vorige week 20 weken echo gehad alles was goed tot nu toe en we krijgen een jongen....mijn buik valt nog mee iedereen vind ook dat ik een klein buikje heb ben ongeveer 3,5 kilo aangekomen.

Verder tototaal geen klachten....

Succes iedereen...

@ Monique, fijn om te lezen dat je je goed voelt. En heerlijk toch al die kado's

@ n v, ook voor jou fijn dat je je goed voelt. En leuk dat je je kleine man al voelt.

Ik voel nog niks, hoop dit ook snel mee te gaan maken. Nu vooral weer een beetje zenuwachtig voor morgen.

<p style="text-align: center;">@ suuuusje</p>
<p style="text-align: center;">Hoe is het gegaan vandaag bij jou??alles goed met de kleine?</p>

Terug
Bovenaan