Zwanger na 9, 10 of meer maanden?

Het wordt spannend, het is 10 juni en ik verwacht mijn menstruatie... vandaag of morgen. Misschien woensdag. Maar ik had zaterdagmorgen al de bekende krampen en buikpijn. Pfff.... het houdt me toch wel bezig hoor!
Hoe is het bij jullie?

Hier ook een jaar bezig mei 2018 spiraal verwijderen. Maar mijn menstruatie deed heel vreemd. In totaal 2x positieve test, maar ook 1 missed abortion en een echte miskraam. Dus ik kan zwanger worden... maar nu de rest nog.....

Hier vandaag precies 1 jaar geleden  gestopt met de pil. In november wel een miskraam gehad met ongeveer 6 weken. Sinds januari begonnen met ovulatie testen en temperaturen maar tot nu toe helaas nog geen geluk. Heel frustrerend dat het zolang duurt 
Groetjes raya

Hoi @Marksha, wat spannend zeg! Dat wachten na de eisprong vind ik ook maar niets! Elke keer is dat toch weer een beetje hoop en spanning extra opbouwen als het weer een dagje uitblijft. Fingers crossed!
@negentienachtentachtig en @Raya, heftig van die miskraam zeg. Lijkt me erg zwaar! Positieve aan het verhaal is inderdaad dat alles gewoon lijkt te werken, maar wel frustrerend dat het dan toch eventjes op zich laat wachten. Waar zit jullie nu in je cyclus? 
Hier nog alles rustig. Ik heb gisteren eindelijk een positieve ovulatietest gehad (en dan ook echt knalpositief). Wel erg laat, op de 20e dag. Zo vaag. Wordt dan weer een lange cyclus denk ik, met een wat meer onvoorspelbare nod. En dat terwijl ik toch redelijk regelmatig was tussen de 28 en 30 dagen. Heeft zo’n griepje toch behoorlijk wat invloed gehad. 

@Yres Ja heel spannend!!! Ik had zondag 26/maandag 27 mei mijn piek. En nu nog wachten op mijn nod.... die ik eigenlijk al wel verwacht had maar er is nog niks. Voel allemaal rare krampjes en pijntjes en dan denk ik: die voelde ik vorige maand toch ook.... Gisteravond nog even 'geknuffeld' en dat heb ik afgebroken omdat mijn baarmoeder helemaal begon samen te trekken en pijn te doen. Nog nooit eerder gehad! Daarna ebde het ook gelukkig ook snel weer weg.
Spannend, dus jullie mogen weer klussen! 
@Raya en @negentienachtentachtig  heftig hoor. Wat wij vrouwen toch allemaal wel moeten doorstaan. En inderdaad heel frustrerend dat het allemaal zo lang duurt. Om je heen zie je gevallen die binnen de kortste keren zwanger raken. En jij staat erbij en kijkt er naar... Moet wel zeggen dat je toch wel meer hoort dat het lang geen vanzelfsprekendheid is. 

Hoi, ik heb vanmiddag toch een test gedaan. Overduidelijk 2 streepjes. Geen twijfel over mogelijk. Ik heb toen even een potje staan janken....
Ben helemaal in de war nu....

@Yres ik ben in november 2017 gestopt met de pil. Maart 2018 een miskraam gehad en nu februari 2019 had ik weer een positieve test.

Ohh @Marisha, wat fijn berichtje zeg! Een positieve test! Gefeliciteerd! Kreeg er spontaan een lach op Mn gezicht van!  Al kan ik me voorstellen dat het voor jou als een shock komt. Hopelijk heb je het wat kunnen laten bezinken en kunnen jullie binnenkort er lekker van genieten! Wat was de reactie van je vriend/man? 
@Lisap, jouw geduld werd ook behoorlijk op de proef genomen zeg! Maar super dat je nu alweer een paar maandjes zwanger bent! De aanhouder wint! ;) 

Terug
Bovenaan