Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10212177]Ohh @Marisha, wat fijn berichtje zeg! Een positieve test! Gefeliciteerd! Kreeg er spontaan een lach op Mn gezicht van! Al kan ik me voorstellen dat het voor jou als een shock komt. Hopelijk heb je het wat kunnen laten bezinken en kunnen jullie binnenkort er lekker van genieten! Wat was de reactie van je vriend/man?
Haha dankjewel!! Ik vind het echt zo onwerkelijk. Dan is het ineens zover! Had ik nog niet verwacht, ronde 7. Toch heel positief! Mijn vriend keek even heel raar op toen ik huilend binnen kwam lopen. Hahaha, zal wel gedacht hebben... maar toen gaf ie me een dikke knuffel en hebben we elkaar gefeliciteerd zijn er echt heel erg blij mee!!
Vind het nu alleen wel lastig wanneer ik mijn ouders inlicht. Als het aan mijn vriend ligt wachten we de eerste 3 maanden nog even samen af. Zijn ouders zullen tot die tijd dus ook nog niks horen. Maar hij vind het prima als ik het mijn ouders wel wil vertellen. Maar wanneer... de eerste echo gaat ook nog een hele poos duren, pas met 10-12 week begreep ik...
AH wat super leuk zeg! Je vriend zal inderdaad eerst wel geschrokken zijn toen jij met tranen in je ogen stond Haha! Gelukkig was het enorm goed nieuws!
Nu het volgende wachtmomentje: de echo en het vertellen...! Ik zou nu heel dapper zeggen dat ik zou wachten totdat ik zou weten dat alles oké is en de kans dat het nog fout gaat heel erg klein is (na 4mnd toch?), maar geen idee of ik het ook zo lang zou volhouden
Maar ik zou zeggen: gewoon doen wat goed voor je voelt en lekker genieten!