Zwanger na doodgeboren kindje



quote: mamafenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2005 15:16:11'));

Hoi bianca,

Ben ik weer, voel me gelukkig alweer wat beterder.

Wat ga je verbouwen? Een slaapkamer of de tuin of ????

Tja daar ben ik ook benieuwd naar op wie de kleine lijkt. Een totaal ander kindje of lijkt het er toch op.
Ik weet al wat het word. Dat wilde ik nu wel weten. Geeft wel een soort rust nu.

Groetjes F.



..
 
Hoi Fenna,



Gelukkig gaat het weer beter met je.

Wij gaan de woonkamer verbouwen. Aan de achterkant en zijkant komt wat bij aan.

Dan komen er nieuwe tegels in. We moeten schilderen, behangen enz.

Veel werk maar wel leuk.



Heb jij dat trouwens ook dat het veel sneller zwaar wordt. Ik denk
doordat de banden al uitgerekt zijn en ik zo snel al weer zwanger ben
geraakt dat de banden dubbel moeten werken nu.



Ik ben nu even minder bang. Doordat alles nog steeds goed gaat met alle klachtjes voel ik mij niet meer zo onzeker.



Ik heb je wel gemist trouwens.



Groetjes Bianca

 
Dat stukje ertussen heb ik even uitgeprobeert. Na het lezen van jou
stukje ga ik antwoorden. Soms ben ik dan vergeten wat je geschreven
hebt. Ik ga Hierna op jou bericht reageren dan kun je terug scrollen.

Snap je het nog?



Groetjes Bianca

 





Hoi bianca

Ja van dit weer ga ik dus gewoon smilen....geweldig eindelijk gaat het de goede kant op.
Het enigste nadeel is wel dat ik dan zin heb om geld uit te geven hahaha. Ik heb dus lekker geshopt vandaag. Voor de kleine weer wat kleertjes gekocht en voor mezelf alvast twee zomer huispakken voor als ik bevallen ben. Waren in de uitverkoop. En ik weet van bij thijs dat het even duurde voordat ik in mijn eigen kleren paste dus heb ik nu een trendy pak gekocht.
En verder zijn mijn vriend en ik al lekker bij het tuincentrum geweest.

Verbouwen is wel leuk maar alleen de troep die je ervan hebt....inrichten is leuker hahaha.

Vanmiddag tijdens het lopen in de stad ging ik wat te snel wat resulteerde in het vastzitten van mijn rug. Kon geen stap meer voor of achteruit. Heb maar even stil gestaan en toen maar rustig verder gelopen. Ik was weer eens vergeten om mijn buikband om te doen. Ik heb namelijk ook veel last van bekken en rug. En dan helpt die wel wat.

Verder neem ik de klachten maar voor lief en hoor je me ook niet daarover. ALs ik maar een levend en gezond kindje straks heb.
Angst is ook een stuk minder,niet weg maar zeker niet meer zoals het was.

Groetjes en nog een fijne avond. Fenna
 


quote: mamafenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2005 17:03:42'));






Hoi bianca

Ja van dit weer ga ik dus gewoon smilen....geweldig eindelijk gaat het de goede kant op.
Het
enigste nadeel is wel dat ik dan zin heb om geld uit te geven hahaha.
Ik heb dus lekker geshopt vandaag. Voor de kleine weer wat kleertjes
gekocht en voor mezelf alvast twee zomer huispakken voor als ik
bevallen ben. Waren in de uitverkoop. En ik weet van bij thijs dat het
even duurde voordat ik in mijn eigen kleren paste dus heb ik nu een
trendy pak gekocht.
En verder zijn mijn vriend en ik al lekker bij het tuincentrum geweest.

Verbouwen is wel leuk maar alleen de troep die je ervan hebt....inrichten is leuker hahaha.

Vanmiddag
tijdens het lopen in de stad ging ik wat te snel wat resulteerde in het
vastzitten van mijn rug. Kon geen stap meer voor of achteruit. Heb maar
even stil gestaan en toen maar rustig verder gelopen. Ik was weer eens
vergeten om mijn buikband om te doen. Ik heb namelijk ook veel last van
bekken en rug. En dan helpt die wel wat.

Verder neem ik de klachten maar voor lief en hoor je me ook niet daarover. ALs ik maar een levend en gezond kindje straks heb.
Angst is ook een stuk minder,niet weg maar zeker niet meer zoals het was.

Groetjes en nog een fijne avond. Fenna




Hoi Fenna,



Het is inderdaad heel mooi weer. Daar wordt je wel vrolijk van.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de pijntjes voor lief neem hoor, maar lastig is het wel af en toe.

Zoals jij dat hebt met je rug bv.



dat van die huispakken dat is een goed idee zeg.

Ik kon ook niet meer in mijn eigen kleren. Vooral eind augustus kan het
ook nog wel warm zijn. Om dan zo'n fijn zittend pak aan te hebben is
wel prettig. waar heb je ze gekocht als ik vragen mag?


groetjes Bianca


 
Hoi bianca,

Ik heb die pakken gewoon bij de v&d gekocht. Er waren er niet veel meer, tenminste niet die ik in de uitverkoop had gekocht maar ik had geluk.
Ja in augustus kan het ook nog warm zijn. Maar dan heb ik de kleine gelukkig al, dus die dikke voeten heb ik dan niet meer. Bij thijs heb ik de hele zomer gelopen, maar daar weet jij alles van want dat heb jij ook met Jos gehad.
Nu ben ik eind juni uitgeteld, dus met het mooie weer kan ik lekker met baby gaan showen hahaha.

Vandaag ben ik wel slim geweest en heb ik de buik/bekkenband wel omgedaan tijdens het vele lopen wat ik heb gedaan vandaag. Dat scheelt echt wel hoor. Dus ik zou ook gewoon ene kopen, want jij hebt ook last van je banden en dan helpt deze ook.
Koop hem niet nieuw, want dan is die best prijzig. Ik heb hem ook via markplaats.nl gekocht. Scheelt echt wel een hoop geld. En net zo goed. Tenminste die ik heb gekocht wel.
Draag hem in het begin wel niet de hele dag, maar bouw het op. Anders heb je dubbel pijn als je hem weer afdoet. Ik draag hem voornamelijk buitenshuis als ik wat meer ga lopen. Of als ik de stad in ga.

En al begonnen met de verbouwing? Doe maar niet teveel tillen he!!!

liefs van een happy Fenna.
 


quote: mamafenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2005 19:26:00'));

Hoi bianca,

Ik
heb die pakken gewoon bij de v&d gekocht. Er waren er niet veel
meer, tenminste niet die ik in de uitverkoop had gekocht maar ik had
geluk.
Ja in augustus kan het ook nog warm zijn. Maar dan heb ik
de kleine gelukkig al, dus die dikke voeten heb ik dan niet meer. Bij
thijs heb ik de hele zomer gelopen, maar daar weet jij alles van want
dat heb jij ook met Jos gehad.
Nu ben ik eind juni uitgeteld, dus met het mooie weer kan ik lekker met baby gaan showen hahaha.

Vandaag
ben ik wel slim geweest en heb ik de buik/bekkenband wel omgedaan
tijdens het vele lopen wat ik heb gedaan vandaag. Dat scheelt echt wel
hoor. Dus ik zou ook gewoon ene kopen, want jij hebt ook last van je
banden en dan helpt deze ook.
Koop hem niet nieuw, want dan is die
best prijzig. Ik heb hem ook via markplaats.nl gekocht. Scheelt echt
wel een hoop geld. En net zo goed. Tenminste die ik heb gekocht wel.
Draag
hem in het begin wel niet de hele dag, maar bouw het op. Anders heb je
dubbel pijn als je hem weer afdoet. Ik draag hem voornamelijk
buitenshuis als ik wat meer ga lopen. Of als ik de stad in ga.

En al begonnen met de verbouwing? Doe maar niet teveel tillen he!!!

liefs van een happy Fenna.



Hoi Happy Fenna hihihi



Wat een goed idee die buikband, zal de   gyn dinsdag ook eens vragen.

We zijn nog niet begonnen   met de verbouwing. dat wrod eind april. Dus dan kan ik echt niet meer tillen.

Het gaat hard nu bij jou he? Ben je nog angstig nu of wordt dat met de tijd minder?

Ik had trouwens vorig zomer niet zo veel last van de warmte hoor. Zat in de eerste drie maanden.

Nu dit mijn tweede \zwangerschap is heb ik ook sneller klachten. Heb nu
bv. ook al vocht in de benen. Had ik met Jos allemaal niet. Zal een
lange zware zomer worden.

Maar hahahahah heb het er voor over hoor!



Groetjes Bianca








 

Hoi bianca,

Nu al dikke voeten van het vocht? dat is snel. Dat heb ik gelukkig niet. Maar jij hebt ook een zittend beroep toch? Dan zakt het vocht ook al snel in de benen. ALs verpleegkundige ren je natuurlijk meer dan dat je zit hahaha. Maar gelukkig was je minder gaan werken. Anders moet je eens in de gaten houden of het minder is als je niet werkt, dan weet je dat het is omdat je veel zit. Goed de benen hoog leggen.

Ja ik zat in de zomer met een dikke buik toen ik zwanger was van thijs. En toen had ik ontzettend dikke voeten. Kon bijna geen schoenen aan toen, alleen slippers die een maat groter waren en dan nog met moeite hahaha.  

Vind je  het bij mij opschieten  nu??? Jeetje dat zeggen meerdere mensen maar ik ervaar dat toch echt niet zo. Voor mijn gevoel moet ik al zeker 30/32 wken zijn. Maar ik ben helaas pas 24+5 dagen hahaha. Maar dit komt natuurlijk omdat het emotioneel zwaarder is dan bij thijs*.
Angst is nu gelukkig ook minder. Is wel nog aanwezig maar anders nu. Nu is het meer van.....als het maar niet te vroeg geboren word. Maar ondanks de angst heb ik  diep van binnen wel het vertrouwen van...deze keer komt het goed. Terwijl ik toen ik zwanger van thijs* was, steeds zoiets  had van......dit gaat mis, dit kind gaat dood.  
Terwijl er toen geen aanleiding voor was.  

Ik heb nu wel dat ik weer in de moeheidsfase kom. Was ik er sinds een paar weken vanaf, krijg ik het weer....
Bij Thijs* had ik ook stevige bekkenklachten, alleen een stuk  later in de zwangerschap. Maar  nu heb ik het ook al vanaf 16 weken. En  ik neem aan  dat je begrijpt dat ik het niet over een sierbuikband had he? Maar over zo een band met klittenband.  Van  het merk anita. Nieuw kosten die rond de 45 euro.

NOg drie weken en dan gaan mijn vriend en ik lekker op een verwenweekend. Kan haast niet wachten.  
Gaan jullie nog weg?  
Hebben jullie  veel foto's van Jos? Is Jos begraven of gecremeerd?  

Groetjes, Fenna.  
 
Terug
Bovenaan