Zwanger of niet, wie herkent dit?

Nou dames ik wacht het gewoon rustig af over een paar dagen (lees morgen) probeer ik het nog een keer! Maar dat wijntje laat ik straks maar links liggen haha

Bij mijn1e zwangerschap gaf de test ook een hele lichte streep en clearblue teste ik met niet zwanger. 2 dagen later beide positiever. Helaas werd dit een mk . Nog geen maand later teste ik op mijn nod met beide dik postief! 
Dussss beide kan! Ook met een lichte streep ben je zwanger!!

Oh dames nu raak ik wel in paniek hoor. Ik ga het morgen weer proberen. Maar ik voel me totaal niet zwanger of iets. Ik heb eerder het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
Maar als ik een beetje terugdenk ik wil mezelf niet gek maken. Maar de hele week zit ik snel vol en heb ik last van boertjes. Ik heb er niks achter gezocht maar is dat een teken dan?

@Bo-Belle ik zag een andere forum van jou met een licht positieve test. Kunnen we jou feliciteren al? 
Het zou echt zoveel makkelijker zijn als je elke maand een appje krijgt met ja je bent zwanger of helaas volgende keer beter. Dat zou zoveel stress en paniek weghalen:p

Terug
Bovenaan