Zwanger of niet, wie herkent dit?

Hahahaha een appje zou helemaal mooi zijn Seerte! Ik zou ervoor teken. Of dat ze zeggen "nog zoveel rondes, dan ben je aan de beurt" in het begin vond ik dat hele afwachten nog best wel spannend maar inmiddels is het gewoon frustrerend ;)
Mijn nod is morgen of zaterdag, die lichte streepjes die ik zag waren waarschijnlijk niks. Tussendoor niet meer positief getest. Zou opzich nog wel kunnen natuurlijk, maar heb niet meer echt een overtuigd zwanger gevoel. 
Ben dus wel extreem vroeg wakker alleen nu haha na 2 slechte nachten waarin ik elk half uur wakker was.

Ik hoop zo voor je dat die streepjes binnenkort donkerder worden! Geeft even meer een vertrouwd gevoel dan zo een vage haha. Zo begonnen wij er ook aan. Me man die begon elke keer te grappen over eitjes bevruchten. Na een jaar waren die grappen wel weg haha. En begint echt de ongeduld.
Ik heb net weer getest met een etos early test. Binnen 3 minuten was er weer een hele vage streep. Minder vaag dan gisteren maar je moet er nog steeds naar zoeken. 
Ik ga er gewoon vanuit dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Na 2 jaar geloof ik echt niet dat het nu ineens wel lukt. Maar morgen heb ik een iui intake en volgens mij gaan ze je al spuiten met hormonen toch? Moet ik het dan ook aangeven? 

Nee kan me voorstellen haha! Achja het moet ook wel leuk blijven natuurlijk maar het was toch leuker geweest als we in 't eerste jaar zwanger waren geworden ;)
Ik blijf erbij hoor, een streep is een streep! Sowieso als ie binnen 3 minuten verscheen. (kan toch ook niet meer van de clomid zijn nu? Geen idee hoe dat werkt) want Ik heb geen ervaring met iui dus geen idee hoe zo'n intake gaat maar ik zou het zeker benoemen morgen!
Vooralsnog denk ik echt dat je zwanger bent hoor ;) 

Ik heb me man maar op pad gestuurd. Die mag pas thuis komen als hij testen heeft gevonden ik moet zekerheid hebben. Want als het niet zo is wil ik de iui natuurlijk wel heel graag. En als het wel zo is dan wil ik geen rare hormonen in mijn lichaam

Heb de huisartsenpost gebeld ik moet wachten tot morgen maar me 2e test van de action had in 4min een lichte streep. Ik laat straks me man erop plassen even kijken wat het dan aangeeft. 

Ik meet ook elke ochtend mijn temperatuur op. Die is al 3 dagen halve graad lager dan na me ei. Dus de normale temperatuur voor me ei. Dat kan toch nooit een goed teken zijn? Of kan dat door de clomid komen?

Terug
Bovenaan