Seerte, ik snap je ongeloof maar je bent gewoon zwanger, denk ik.
Streep is een streep! Die komt niet als je niet de juiste hormonen in je lijf hebt!
Spannend allemaal!!
Dankjewel Daantje. We moeten er gewoon aan wennen. Ik denk dat ik pas blij zal zijn als een gyn het bevestigt haha.
@Bo-Belle ik kan van de action early zeggen dat deze bij mannen negatief testen. Dus bij niet zwanger. Nu een dag later en zijn test is nog steeds spierwit en de mijne zie je nog een lichte streep.
De etos test was wat minder positief dan de action. En de digitale cb (pure geldverspilling) is hartstikke negatief. Best gek waarom er zo een verschil in testen zijn. Je zou niet verwachten dat de goedkoopste eigenlijk de beste test is
Hey seerte haha fijn dat je man niet zwanger is
Die testen slaan allemaal aan op een ander level hcg. Met kruidvat 2v5 als de gevoeligste geloof ik. Action komt ongeveer daarna. Etos weet ik niet maar cb digitaal heeft veel hcg nodig.
Dus wel fijn dat je op een ander merk test ook een streepje hebt gezien
Het is wel eng en niet te geloven allemaal. Ik heb straks een iui intakegesprek. Maar ze hadden het over proefprikken. Wordt er dan met echte hormonen geprikt? Want nu weet ik werkelijk niet wat je hiermee moet doen
Het is wel eng en niet te geloven allemaal. Ik heb straks een iui intakegesprek. Maar ze hadden het over proefprikken. Wordt er dan met echte hormonen geprikt? Want nu weet ik werkelijk niet wat je hiermee moet doen
Ik zou gewoon het gesprek beginnen dat je op 2 verschillende testen binnen de afleestijd licht positief getest hebt. Wellicht dat zij je dan al gerust kunnen stellen en zij weten dan ook wel wat te doen.
Ik hoef niet meer naar de iui. Daar zijn we wel erg blij mee. Nu wil ze dat ik maandag opnieuw ga testen. Als de test donkerder is willen ze met 6 weken de eerste echo. Oh echt spannend allemaal.
@Bo-Belle hoelang zijn jullie eigenlijk bezig? En heb je al kinderen?