Zwanger of niet, wie herkent dit?

Wat fijn seerte! Even doortesten dus en voorzichtig genieten :D
Ik heb dus net ook positief getest! Ongelooflijk, ben helemaal in shock! Vooral ook omdat ik al haast had (beetje werk afmaken, koffer pakken) en ik dus nu 1.5e week zonder mijn man in Spanje zit op een plek met zeeeer weinig bereik haha!
Ik ben 31, bijna 32 en als dit allemaal goed gaat wordt het ons eerste kindje. In mijn koffer zitten dus nog 2 extra testen en een doosje tampons ;) 
Hoe oud ben jij?
Nu wordt het allemaal alleen maar spannender! 

Oh en wij zijn dus ongeveer even lang bezig dacht ik. Ik ben in juli 2017 gestopt met de prikpil met de intentie om dan rustig aan te beginnen.
Na 4 maanden had ik weer een cyclus en sindsdien dus aan het klussen zoals dat gezegd wordt ;) niet elke maand even fanatiek en heb het ook een tijdje 'stop moeten zetten' ivm een vakantie naar een land waar zika actief is... maar tja dat is dus ook alweer ff geleden! 

Dag Bo-Belle gefeliciteerd wat leuk!!
Mijn gelukkigheid is van korte duur. Had hele tijd krampen en nu ook spotting :(
Misschien juist goed hoor een vakantie zonder bereik dan kan je er goed van genieten zonder jezelf gek te maken

Ohnee wat balen Seerte! Spotting in combinatie met krampen klinkt niet goed... Maar er gebeurt wel echt heel veel daarbinnen dus als het niet doorzet is er nog hoop? 

We zullen het zien. Zolang jij positief bent moet je er van genieten. Over 9 maanden komt er hopelijk wat moois uit!
En ik wacht het gewoon rustig af. Stiekem hoop ik dat het niet doorzet. Maar gisteren had ik het ook en nu is het wat roder. Dus denk toch weer die menstruatie ojee

Terug
Bovenaan