zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik heb gisteren getest met een kruidvat zwangerschapstest (zo'n wit doosje met 2 testen; met een pipetje)
Daarop kwam een heel heel vaag streepje; na een half uur was dit wat duidelijker.
Vandaag weer een test gedaan (erg he; ik weet het!) nu met een predictor test (met zo'n roze uiteinde wat in de urine moet).
Deze gaf niets aan. Ikke balen; meteen naar de kruidvat voor nog een test. Kruidvat test gaf nu ook weer een streep; dit keer een sneller resultaat.
Volgens babybrabbel (datum calculator) kan ik 9 en 14 febr testen (uitgaande van mijn kortste en langste cyclus)

Wat denken jullie?

Ik vond mezelf ook heel erg hoor; wil het zo graag al weten en dan krijg je een streepje al zo vroeg!!

Gr Theolien

lieve theolien,

we zitten echt samen in hetzelfde schuitje...hier idemdito, gister getest met apotheekzwangerschapstest en een heeeeel licht streepje, vandaag (niet met ochtendurine...)met kruidvat en volgens mij niks! dus ik weet ut ook niet...we zitten natuurlijk allebei erg vroeg voor onze NOD dus wie weet...anders is het mischien zon voorgeprint streepje ofzo, ik weet het ook niet. Maar jij kreeg juist met kruidvat een streep en ik niks ik wel weer met apotheekzwangerschapstest...ik denk dat er niks op zit dan braaf (ahum) 2 dagen of meer wachten en dan nog eens testen....ikzelf heb er geen op op eerlijk gezegt, voel werkelijk niks, alleen beetje ongigevoel als ik lig, meer niet, dus ik echt dat ik het me gewoon heb ingebeeld of dat het een foute juiste test is...hopelijk is het bij jou wel echt waar en ben je lekker zwanger hoor!!! zal duimen voor je meid!!!

succes met wachten hoe moeilijk het ook is he...alhoewel het mij redelijk goed afgaat omdat ik er toch niet opreken, echt niet. dus tja dat scheelt.

liefs sweety

Hai Sweety,

hahaha; lachen hoor dat we allebei zo ongeduldig zijn!
Balen dat je nu geen streepje had!
Ik snap er echt niks van; ik voel wel soms een soort van steekjes in mijn liezen (geen pijn hoor), af en toe lijken mijn borsten ietsje pijn te doen en mijn buik rommelt soms.

Ik moet zeggen dat ik er stiekem toch echt wel een beetje vanuit ga dat ik wel zwanger ben! Erg he; maar is meer een gevoel en dat in combinatie met de testen....

Dit is voor ons de derde ronde.

Ik duim voor ons alleie!!

gr Theolien

He dames ik leef met jullie mee en duim voor jullie , zit in het zelfde schuitje ben zelfs al een paar dagen over tijd maar de testen wijzen nog negatief..

liefs Maggie

spannend alraco!!

Lief dat je meeduimt.

Draai voor jou ook m'n duimen rond

liefs theolein

Hallo Dames,

Ook ik heb gisteren een testje gedaan, die gaf helaas ook negatief aan. Ik denk gewoon dat ik nog een paar dagen moet wachten en dan opnieuw een testje. Ik ben al bijna 10 dagen duizelig en ook misselijk, althans een gevoel van overgeven maar dankomt er niks uit. Ik weet niet wat dit is. Ik heb dit niet eerder gehad tijdens mijn verwachte ongi week. Dus dan ga je maar duimen. Maar ik ben zo ongeduldig.
Ik denk dat jullie dit gevoel wel kennen, ik hoop voor jullie dat het tweede testje postief zal zijn.

Succes

groetjes Nina

Ik duim voor jullie dat ik jullie snel zie  bij de 'Oktober 2008 mama's' .....
Spannend he?!?!?!?

Groetjes, Irene

Hoi theolien.

Spannend hoor!
Ik wilde even zeggen dat ik weleens gehoord heb dat die kruitvat testen heel gevoelig zijn en die predictor testen een stuk minder dus vandaar dat je geen streepje met die test van predictor had?

Succes met afwachten

Groetjes Loth

Terug
Bovenaan