zwanger of niet?

He sweety , super voor je we duimen dat het goed gaat en dat de rest ons volgt.
hier komen de glitters als het lukt.
liefs maggie

Hallo dames,

Wat ben ik blij met de positieve verhalen hier, want die geven me wat hoop! Ik moest gisteren ongi worden en had vanaf maandag t/m woensdag bruinige afscheiding (want normaal m'n ongi aankondigt), maar gisteren en vandaag: helemaal niks, alleen wat witgelige afscheiding. Wel wat spanning in m'n onderbuik, maar dus geen bloedverlies. M'n borsten deden in het begin van deze week minder pijn dan nu en eigenlijk heb ik verder geen symptomen, dus verwacht eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Maar ja, je lichaam zit raar in elkaar dus je weet het nooit he. Als ik morgenochtend nog steeds niet ongi ben, ga ik toch maar testen (ook al ben ik bang voor een negatieve uitslag...)

Ik houd jullie op de hoogte. Theolien heb jij al nieuws?

X dreamgirl

lieve theolien en maggie,

bedankt hoor!! maggie, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd he, ik zie je op het oktober forum!! en theolien, jou wil ik daar ook zien he!!! succes nog even met wachten, maar tot maandag is wel heeeeeeeeeeeeeeel lang he hahahahah sterkte!!

liefs van ons

O ja Sweety en Maggie natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, lekker genieten!

Ha meiden,

kon me vanmorgen niet meer inhouden en manlief wilde het nu ook wel weten....

Vol spanning natuurlijk wachten; maar al heel snel het resultaat:

ZWANGER!!!! Joehoe!!!!!!

Als het goed is ben ik nu rond 20 oktober uitgerekend.
Ik wist het eigenlijk zelf al wel een beetje; voelde me gewoon wat anders.
Ik hoop dat jullie allemaal snel volgen naar het oktober moeders forum!

**********************************************************************************

Ik hoop dat jullie de sterretjes gevangen hebben!!

Liefs Theolieneke

Theolien, PROFICIAT!!!! Wat een geweldig nieuws! Toch niet kunnen wachten hè! Wat zijn er maar veel zwangeren, dat geeft goede hoop! Dames...ff duimen nog voor me hè! ;-)
Liefs, Edith

Theolien, PROFICIAT!!!!! YES!!!! wat fijn voor jullie joh!!! geniet er lekker van lieverd, tis je van harte gegund!! veel geluk en een goede zwangerschap gewenst!!!

nou, ik heb toch 2 volle dagen van mijn zwangerschap kunnen genieten....tis alweer voorbij, heftige buikpijn, bloed = ongesteld.
Dus het was helaas weer niet goed, niks aan te doen das de natuur...wel heel jammer natuurlijk ben wel bedroefd, maar ja...
Volgende keer hopelijk beter!We moeten nog even door oefenen! Dus ik was weer terecht bang. Baal wel dat ik altijd gelijk heb met mijn gevoel...zucht...
maar aan de andere kant wel goed natuurlijk dat ik mijn lichaam zo goed ken!

kus sweety

theolien van harten gefeliciteerd super voor jullie, spannende tijd aangebroken.

Sweety....ik vind het heel erg voor jullie echt dikke shit,kan me voorstellen dat je ff bij moet komen je bent zooooooo blij en dan ineens...maar het is natuurlijk nie tvoor niks dat je lichaam het afstoot.ik hoop dat je me alsnog snel volgt.

oh theolien welkom op het oktober forum

liefs maggie

Terug
Bovenaan