zwanger of niet?

Hoi Sweety,

echt balen dat je ongesteld bent geworden zeg!!!
Wat een rot nieuws; ook al was je nog niet echt serieus bezig.
Ik hoop voor je dat je de teleurstelling snel achter je kunt laten en verder kunt met de volgende rondes!
In ieder geval kun je uitkijken naar ene mooie tijd; DE BRUILOFT!!! Helemaal geweldig zo'n dag!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er toch ook, voor mezelf, wel een beetje van schrok toen ik van je las; wordt toch even met beide benen terug op de grond gezet; kan natuiurlijk zomaar voorbij zijn of niet waar zijn nog.
Blijft spannend hier; veel pijntjes in de buik en af en toe de bosrsten.
Ik houd je op de hoogte.

STERKTE!!

Liefs Theolien

Hi Theolien (en anderen)!
Nog een limburger aanwezig, gezellig! Carnaval goed overleefd? ;-)
Wat spannend hè! Ik heb m'n NOD ook rond de 9de denk ik...1ste ronde na mirena, dus weet nog niet hoe lang m'n cyclus precies is. Ik heb me voorgenomen om de 14de te testen, mocht het nodig zijn. Ik begin het nu toch wel spannend te vinden hoor...zou ik zwanger zijn...ik zou zwanger kunnen zijn....! En die zin herhaalt zich dan continu in m'n hoofd! ;-) Ik merk nog niet echt iets, behalve wat vage dingetjes die natuurlijk zowel op menstruatie als op zwangerschap kunnen slaan. Dus het is echt nog even afwachten. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en gun je een dikke streep!
Oh ja...die digitale clearblue testen. Die waren er nog niet toen ik voor de 1ste ging. En toen ze uitkwamen heb ik me voorgenomen dat ik die wil doen bij de 2de. Geen geklooi met "zie ik een streep of niet" maar gewoon duidelijk antwoord. Ik dacht dat er op de display zou komen te staan "zwanger" of "niet zwanger". Maar de plaatjes die ik nu op internet tegen kom laten een + of een - zien. Wat is het nou? Mij leek het juist zo mooi als er echt woorden staan.
Groetjes, Edith.

Ha Edith en de rest,

ja hoor; carnaval goed overleeft; rustig aan gedaan voor de zekerheid! Jij?
Spannend inderdaad allemaal he?!

Ik probeer de raad van m'n mannetje op te volgen en toch nog even te wachten met testen. Die wordt echt gek van mij hier! Ik hebt het erg veel daarover namelijk....
Ik ben eigenlijk soms beetje boos op hem terwijl ik weet dat hij gelijk heeft. Kunnen beter paar daagjes wachjten nog.

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

Liefs Theolien

haaaaaaaaaaaaaaiii,

Hier weer ff nieuws, alle bruin is sinds gisteravond weg....vandaag ook helemaal niks, nada noppes...snap er niks meer van hoor! stom lichaam! Ik steeds maar naar de wc omdat ik denk, nu komt er rood let maar op, nou, niks hoor...als het zaterdag nog niks is dan doe ik toch nog maar ff voor de zekerheid een testje, maar je zult zien dat het morgen doorzet, maar de vorige keer had ik 2 dagen bruin en toen 3de dag rood, maar was het bruin er steeds wel en best veel en ging ook niet weg. nu heb ik eigenlijk alleen maar op dinsdag 1 veeg rood gehad (fel rood) en daarna 1/2 minimaal bruin, alleen bij afvegen....dus tja, kan er ook verder niks van maken...we zien wel!!!

Hoe gaat het verder Theolien?? houdt je het nog vol niet testen??? ik denk dat je zwanger bent hoor...:) Ik wacht vrolijk af en we zien zaterdag wel als ik dan nog niet ongi ben...maar let maar op, morgen ben ik het hahahahahhah

liefsssssssss

Nou theolien ben erg benieuwd naar je test heb zelf ook vanavond getest kon niet meer wachten tot het weekend ik was ook al een week over tijd en zwanger!!!!!!!!!
nou hopen dat er meer volgen
liefs maggie

Hai,

MAGGIE: WAT GEWELDIG!!! GEFELICITEERD!!!!
Echt helemaal super zeg!!! Zo zie je maar; een beetje geduld en het goede neiuws komt vanzelf....
Kun je trouwens misschien wat 'glitters' strooien voor ons? Misschien helpt het ons wel!!
Geniet er van joh......

Sweety; bij jou wordt het toch ook wel heel spannend zo! Het zou evt innesteling kunnen zijn, toch?   Ik blijf voor je duimen.

Duim voor iedereen hier natuurlijk!!

We hebben afgesproken dat we maandag of zo pas gaan testen. Verder voel ik zo nu en dan nog wel wat maar niet continu hoor. Ik ben bv helemaal niet misselijk. Wel af en toe beetje opboeren , soms even een brandend gevoel in m'n borsten en mijn buik rommeld soms flink.
Maar om nu te zeggen dat de zwangerschapsklachten er van af spatten; nee...

We wachten maar gewoon geduldig af. Gelukkig veel gezellige dingetjes gepland dit weekend dus de tijd komen we wel door.

Ik houd jullie in de gaten en op de hoogte,

Liefs Theolieneke

lieve Theolieneke,

Ik ben ook zwanger!!!! vanochtend getest en een licht maar duidelijk streepje, 2 dagen voor mijn NOD!!! spannenddddddd hoop dat het goed blijft gaan omdat ik al keer MK heb gehad he!! en positief getest met goedkope kruidvattest dus.....helemaal blij natuurlijk, ben 2de week oktober uitgerekend mocht het goed gaan, maar ben heeel voorzichtig blij nu...zeg het ook nog tegen niemand totdat ik zondag een duidelijke streep heb hihihihi.
Ook ik heb werkelijk nergens maar dan ook nergens last van, alleen vaker plassen, maar niet misse;ijk, zere borsten, buikpijn ofzo helemaal niks, komt mischien nog...nou duim ook dat jij gewoon zwanger bent hoor meis, zou zo leuk zijn om samen door te gaan!!! jammer dat je niet eerder test hahahaha maar snap het wel hoor!!!dus die test 6 dagen voor mijn NOD was toch positief....

heel veel succes met wachten en hopelijk heb je snel; positief nieuws hahahaha

en natuurlijk voor de rest hier wat glittersss:

liefs van een blije sweety!!!

OOOOHHH SWEETY: GEFELICITEERD!!! Wat geweldig!!

Bedankt voor de glitters; ik hoop ook zeker dat we in deze ook elkaar volgen!! De glitters heb ik gevangen!

Dit maakt het voor mij wel weer moeilijker te wachten eerlijk gezegd; maar heb afspraak met m'n mannetje dus wacht maar braaf!

O; ik hoop ook echt dat we samen naar 2008 moeders kunnen....

Ik houd je op de hoogte; geniet jij nu maar van dit onbeschrijflijke gevoel!

Liefs Theolieneke

Terug
Bovenaan