zwanger of niet?

Ohh, Sweety wat vind ik dat erg voor jullie!
Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!
Had je inderdaad misschien niet voor niets zo'n voorgevoel....

nogmaals sterkte en ik denk aan je

Liefs Theolien

Hoi, ik ben nieuw hier. Ben 26 en op 11 dec gestopt met de pil.

Sweety wat ontzettend naar voor je! Veel sterkte.

De meiden die wel zwanger zijn: van harte, hopelijk sluit ik me snel bij jullie aan.

Ik had op 5/2 mijn NOD, uitgaande van een cyclus van 26 dagen (1e ongi 15/12, 2e ongi 10/1). Maar nog niks, wel beetje zeurend ongesteldheidsgevoel maar verder echt geen verschijnselen. Heb de 7e getest, maar negatief.

Twijfel nu of ik over een paar dagen toch weer test of dat ik er van uit moet gaan dat ik geen regelmatige cyclsu heb...

Heb trouwens predictor gebruikt in potje ochtendurine.

Iemand tips?

Hallo,
Ik kom hier ook maar even langswaaien!!!
Gefeliciterd alle meiden die zwanger zijn!!
Voor degene die dat niet zijn sterkte met  de teleurstelling !!!!

Ik heb denk ik maandag mijn nod. Ik ben 10 jan gestopt met  de pil, dus dit is eerste ronde.
Zou wel heel bijzonder zijn als het in een keer raak is.....
De ene keer denk ik zou zwanger kunnen zijn.... zere borsten!! (al 2 weken en behoorlijk heftig.... heb er al nachten wakker van gelegen.... en een zeurende buik en liezen, maar aan de andere kant hen ik het nu ook wel imn m'n rug dus denk ik zie je wel wordt gewoon ongi...

Zit dus niet anders op dan wachten!!!!
Zou wel bijzonder zijn als het i 1 x raak zou zijn, dus ga er maar vanuit dat het waarschijnlijk wel ongi zal worden!!

Succes allemaal!!
Hoop dat jullie allemaal gauw ook zwanger zijn!!
Groetjes!!

Hoi Vliegirl,

spannend joh! Zitten we praktisch in hetzelfde schuitje, ik alleen in ronde 2. Heb je al een test gekocht? Ik hoop echt voor je dat het positief is, zou echt super zijn!

Ik ga voor iedereen duimen

Hoi ellepel!!
Ja echt spannend!!!
Hoe gaat het met jou????
Ik voel van alles in mn buik maar verder nog niets!!!!!
Ik heb ook nog geen test gekocht. Omdat het 1e ronde is ga ik er eigenlijk niet vanuit dat ik meteen zwanger ben...
Als ik niet ongi wordt ga ik pas van t weekend testen!! Dus moet er nog een kopen... En jij????
Groetjes!!

Hallo allemaal,

Wij zitten inmiddels in ronde 8 of 9 maar pas sinds echt deze maand serieus met vruchtbaarheidstest. Volgende week kunnen we pas de test doen of het raak is ja of nee. Heb wel net als ik bij andere lees af en toe een ongesteld gevoel en mn borsten zijn inderdaad ook gevoelig. Maar ik ben wel bang dat ik het me allemaal verbeeld. Ben wel bang voor een teleurstelling. Maar aan de andere kant voelt alles goed dus wie weet.

Kan iemand mij vertellen of ik werkelijk al dingen kan voelen aan mn buik/borsten als het misschien nog niet eens ingenesteld is?

Hoi ellepel, las net in een ander topic dat je  gekomen waren!!!! jammer!!!!
Succes met het klussen en hoop dat het dez keer raak gaat zijn!!!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan