Zwanger of niet

Hoi san23! Ik kijk idd nog af en toe hier op te kijken hoe het met iedereen is! Hoe is het met jou?

Ik zit vandaag op dag 39 van mijn cyclus en heb voor de zekerheid een testje gedaan. Helaas weer niet zwanger. Morgen zal ik een afspraak gaan maken bij de dokter. Hij had aangegeven als mijn cyclussen steeds zo lang zijn ik een keer langs moest komen.

Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.
 
Hey wat jammer. Ben benieuwd wat je dokter zegt.. Laat je me iets weten? Denk je aan pcos?

Mijn eerste cyclus kwam na 90 dagen en nu afgelopen dinsdag na 48 dagen de tweede. Helft minder dus neem aan dat we op de goede weg zijn! Was al door het dolle met deze na 48 dagen haha hoe erg! Ronde 3 is dus van start, we gaan het zien. Focus me er stukken minder op dan voorheen want merkte dat ik er gek van werd, hoe doe jij dit?

Liefs en veel succes!
 
Hoi!

Ik was ook even benieuwd hoe het met jullie is. Ik heb even wat minder geprobeerd met forums bezig te zijn, ik was er een beetje te veel op gefocust. Ik zit in ronde 8 met zeer onregelmatige cyclussen. We hebben de vorige ronde met ovulatietesten geprobeerd, duidelijk ovulatiemoment gevonden maar niet zwanger. Ik zit nu op dag 19 van mn nieuwe cyclus dus ik hoop weer een ovulatiemoment te kunnen vinden.
We hebben besloten nu beide even naar de huisarts te gaan om zijn zaadjes te laten testen en mijn onregelmatige cyclussen te bespreken.

@san23: fijn dat je nu na 48 dagen ongesteld werd! Kan me goed voorstellen dat je blij was! gaat de goede kant op

@kim s: benieuwd wat je huisarts zegt. ik ga woensdag naar de huisarts. hou je ons op de hoogte?
 
Hey Aaadeebee, heel veel succes bij de huisarts!! Hoe zien je cyclussen eruit nu?

Zelf zit ik er ook minder op en denk er minder aan, doet me goed want ook ik was er enorm op gefocust! Nu sta ik er weer wat beter in en enorm blij met 90 - 48 dagen. Voor mij dus nu ronde 3 en hoop nog korter, denk het wel. Ik herken mijn vruchtbare dagen aan mijn slijm, klopte beide cyclussen dus hoop nu weer.

Hoop dat jullie goed nieuws krijgen, tis allemaal niet niks en wie weet krijgen wij hier ook nog wel mee te maken. You never know!

Wens je het allerbeste, hou me op de hoogte. Luisterend oor heb je hier altijd! Veel Liefs

ps. Er even tussenuit gaan wil ook vaker helpen, even in een andere omgeving en genieten met z'n twee! Rust en ontspanning is nooit verkeerd.
 
Hoi!

spannend San23! Allemaal maar afwachten!

Succes Aaadeebee bij de huisarts! Was je al geweest?

Wij worden doorverwezen naar het ziekenhuis. We wachten het maar af.

Wens jullie ook het allerbeste!! Hopelijk gauw goed babynieuws:)

 
Hallo allemaal,

Wat fijn dat hier nog een actief forum is.

Zelf heb ik normaal een regelmatige cyclus, voor mijn 1e zwangerschap van 28 dagen nu zit ik steeds op 24 dagen.

Ik heb voor de zwangerschap van ons dochtertje een miskraam gehad, maar telde gelukkig meteen weer opnieuw aan en we kregen een prachtig gezonde dochter. Nu zouden we graag nog een 2e kindje willen en weer telde ik makkelijk meteen aan, ik dacht dat ik blaasontsteking had 1 dag voor de NOD en ging naar de huisarts, hier ging ik de deur uit met een positieve zwangerschapstest. Helaas 2 weken daarna ging het mis. Nu heb ik zelf het idee dat ik weer zwanger ben maar het is totaal anders. We hebben gisteren een negatieve test en ik heb geen gevoel van blaasontsteking (dit had ik alle 3 de keren wel en toen bleek ik steeds zwanger te zijn) Maar ik heb echt symptomen en mijn gevoel zegt dat het wel zo is. Nu had ik gisteren en vandaag het gevoel dat de ongesteldheid zou loskomen maar tot op heden is dit niet het geval.

We wachten nog maar een paar dagen wellicht is mijn cyclus ineens wel weer veranderd...kan dit zo maar ineens?? Ik had altijd een heel constante cyclus, welles waar voor de zwangerschap 28 dagen en hierna 24 maar wel constant.

Ik begrijp dat het voor jullie misschien "gezeur" is omdat ik best snel zwanger wordt (normaal gesproken) en niet hoef te dokteren maar ik snap er nu even niks mee van vandaar mijn vraag. Hopelijk gaat het voor jullie ook snel gebeuren!

 
Hoi Lentezunke, tzou goed kunnen dat je cyclus toch anders is. Stress en andere factoren kunnen invloed hebben op je lichaam. Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen.
 
Terug
Bovenaan