zwanger of niey

Grote kans dat je wel zwanger bent!!!! De streep verscheen binnen de aangegeven tijd. Een valse negatief komt vaak voor, maar een valse positief kan niet als je de test goed gebruikt hebt.

hoi,
ik had ook een test van de da gedaan en bij was het ook net zo,
ik heb toen een test van clear bleu gekocht, een digitale,
daar komen de woorden zwanger/ niet zwanger op te staan,
ik zou gewoon zo een test doen,
dan hoef je ook niet nog 2 dagen in spanning te zitten.....

liefs marina

hee dames

nou volgens mij is niet altijd een streep zwanger,want zoals jullie zienn staat er echt een streeep op de test,maar net met na het toilet gaan had ik met afvegen licht rosig bloed(dus niet gewoon echt rood zoals normaal) maar goed dit kan nog komen dus denk dat ik echt ongi ga worden grrr ik word mooi  voor de gek gehouden door die test

liefs mama van caithlyn

Hee patricia,

Wat een twijfel dan he zo'n test! Wij hebben hetzelfde aan de hand gehad vorige week  maar dan met de digitale test van clearbleu! Een test positief en daarna een negatief. Dus merken geven ook geen zekerheid...
Uiteindelijk na een bloedtest (via de huisarts) die ook niet duidelijk was gister een echo gehad.
Misschien toch even navragen bij de huisarts of ze dat willen doen?

Overigens bij ons was er niks, de dame van de echokamer vertelde dat soms vlak na de eisprong je ook het hormoon aanmaakt. Maar dat is bij jou volgens mij niet het geval, je meost toch al ongi worden?
Nou ja heel veel succes!! Ik duim voor je!

hoi hoi

nou ik ben toch ongi geworden..die testen kloppen dus ook voor geen meter want ik zie toch echt een streepje.
het zal wel goed zijn en we gaan op na de volgende ronde dan maar he,maar ik haal dus nooit meer die da testen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

tnx meiden voor jullie felicitaties enzo bewaar ik voor de volgende keer hahah

liefs mama van caithlyn

oja op de vorige,klopt ik was 2dagen overtijd

Wat een domper he, ook al was het je 1e poging...
Volgens mij was je snel zwanger destijds van Caitlyn toch?!
Wie weet, dan ben je vast met de feestdagen zwanger, lekker positief blijven!!!
Groet Roos.

Wat vervelend!!!  Had je ook dat je gelijk gaat dromen over hoe het zou zijn, wanneer je dan uitgerikend zou zijn enz. Ik had dat wel altijd, het heeft dan ook iets langer geduurd voordat ik zwanger was.

hoi hoi

ja klopt met caithlyn was het ook meteen de eerste ronde raak

nu heb ik wel even de vk gebeld en ze denken gewoon aan een vroege miskraam

Terug
Bovenaan