Zwanger onder de 25

Hier nog iemand die jong zwanger is, ik ben 24 en ben 6 weken zwanger, en zie nu ik zelf zwanger ben ook steeds meer jonge moeders waarschijnlijk omdat ik ernu op let.        

he jasm!
Ik zit nog niet bij de juni hyves. Ik wil eerst even de echo enzo afwachten, en dan nog de omgeving vertellen. Anders kunnen ze het nu al op hyves zien en dat wil ik nog niet!
Maar ik kom er zeker bij!! Ik ga nu even kijken bij hyves wie jij   bent
Groetjes dong

Hallo allemaal,

Ik ben ook een jonge moeder ik ben nu 20 jaar en ongeveer 5/6 weken zwanger van ons tweede kindje. Ons eerste kindje is nu alweer 3 jaar dus ik was erg jong al zwanger en was ook ongepland maar wel super welkom. Ons tweede kindje is wel gepland en ben ook heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal zijn bij mijn eerste heb ik helemaal nergens last van gehad totaal geen kwaaltjes. Maar ik merk nu al dat ik ontzetten moe ben en sinds 2 dagen ook met vlagen heel erg misselijk. Waarschijnlijk ben ik eind juli uitgerekend. Morgen ga ik even naar de dokter bellen voor een afspraak omdat ik wel heel nieuwsgierig ben .

Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de dokter, ik vind het toch wel erg spannend allemaal        

Leuk om jullie reacties te lezen! Er zijn meer jonge moeders dan ik dacht. Ik las laatst ergens dat het ook weer een trend wordt om jong moeder te worden. Men gaat meer inzien dat jong moederschap veel voordelen heeft.

haaj,
hier een hele jonge moeder... ik ben 18 bijna 19, ben nu 3 weken zwanger, onverwachts, na een tijdje gestopt met proberen...Ik vind het super spannend, behalve mijn vriend, weet niemand het nog, ik zit niet mee met me leeftijd, ik weet dat ik het wil!!

liefs zenaide

Hoi,

Ik ben 25 jaar. Ben ik nu oud dan?
Ik vind mezelf nog vrij jong hoor..... hihi. Dit word ons eerste kindje.
Het is inderdaad een hele tijd een soort van trend geweest om pas met je 30ste of ouder aan kinderen te denken, maar nu zie ik steeds meer meiden die jonger beginnen.
De "trend" veranderd dus weer.
In ieder geval een fijne zwangerschap allemaal!

Liefs Reneke

hoi,
op hyves ben ik diegene met 0 vrienden (lekker zielig), heb me namelijk net aangemeld, en daar zit niemand op die ik ken voor derest.....
zal het dan wel zien wanneer je je aanmeld.
jasm.

quote: dong123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 11:26:51'));

he jasm!
Ik zit nog niet bij de juni hyves. Ik wil eerst even de echo enzo afwachten, en dan nog de omgeving vertellen. Anders kunnen ze het nu al op hyves zien en dat wil ik nog niet!
Maar ik kom er zeker bij!! Ik ga nu even kijken bij hyves wie jij   bent
Groetjes dong

Terug
Bovenaan