Zwanger onder de 25

hier nog een jonge mama,
 op de leeftijd van 23 ben ik bevallen van een tweeling en ben op dit moment 24 en zwanger van ons derde kindje.... wel hoop ik dat het deze ronde gewoon 1 kindje is anders wort het wel erg druk... we zullen het wel zien met de echo, nog even spannend dus
liefs maaike

Hoi allemaal!

Ik ben 23 en was 19 toen ik zwanger raakte van de 1e, 20 toen hij geboren werd. En nu ga ik vandaag testen of de tweede er daadwerkelijk binnenkort aankomt! (3 dagen overtijd!!!!)

Leuk om te lezen dat er best nog veel jonge mama's hier zijn! Ik heb voorheen hele rare reacties gekregen maar ook hele leuke! Ook vaak dat ze dachten dat mijn moeder de moeder van mijn zoontje was wanneer ze met mijn zoontje op pad was, die was pas 43 toen hij werd geboren! :-D

WY2006, 3 jaar vind ik niet snel hoor...
Ik ken m'n vriend sinds 3 dec. vorig jaar en ben nu 20 weken zwanger.
Er zijn veel mensen geweest die me verteld hebben dat ik hartstikke gek was om na 2 maanden al officieel samen te wonen enzo maar het voelt gewoon goed, gelijk vanaf het eerste contact.
Mijn vriend heeft al 2 kinderen en nu krijgen we dus samen 1 en wij zijn er alletwee superblij mee.
Oh en om ff on topic te blijven, ik ben 23 jaar.

Hoi, ik ben een oudje ( al 39) . Ik zou zeggen: als je een stabiele relatie heb dan ga je er lekker voor. Ik was toen de ware nog niet tegen gekomen.. En genieten kan je ook nog wel hoor, er is altijd wel een oppas als je een avondje wil stappen maar vaak heb je andere behoeftes. Mijn zus is 3 jaar ouder dan mij en haar ouste is 21. Mijn oudste is 8. Ik denk dat het voor moeder en kind erg leuk is als je jong bent. En vaak leven de opa's en oma's dan ook nog. Dat is driedubbel genieten.
Jullie allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst.

Hallo jonge meiden,

Hier even een groet van een *oude* as mama. Ik ben nu zwanger van mn 3e kindje en ik ben al 38. Ik denk dat het erg leuk is juist om jong zwanger te zijn, helaas kan ik dat niet meer over doen maar ik geniet ook van mn zwangerschap en hoop gewoon dat ik niet al te snel een oudje ga worden hahaha...ben gelukkig jong van geest.

Op welke leeftijd je ook kinderen krijgt, ik denk dat het allemaal voor en nadelen kent. Maar dat we van onze kindjes houden en zo goed mogelijk voor ze gaan zorgen is het belangrijkste. Meiden geniet van je zwangerschap en ik zou zeggen dat jullie je maar niks van de buitenwereld moeten aantrekken hoor.

Groetjes van Petra

Hoi Hoi

Hier nog een jonge moeder...

Ben 23 jaar...  bijna 3,5 jaar getrouwd... hebben samen een dochtertje van 1,5.
En ben inmiddels bijna 30 weken zwanger van de 2de!!

Tja wat nog meer... ahhaha ik krijg/kreeg ook vaak rare reacties van zo jong, of t was zeker een foutje, of gewoon dat oudere mensen die me op straat zien en  aankijken van: daar loopt weer zo'n tienermoedertje!

Vaak heb ik dan de neiging om te zeggen: hallo ik ben gewoon netjes volgens de regels eerst gaan samen wonen, toen gaan trouwen en toen aan kindjes begonnen.. staat er in het regelementen boekje ook een leeftijd voor deze levensplanning  nee toch? ahaha

Allemaal succes met moeder zijn en zwangerschappen! geniet ervan!

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje! 29wk 3dg

Hallo,

Ik ben zelf 23 en 29 weken zwanger van mijn 2e kindje. Moet heel eerlijk zeggen dat we de eerste niet helemaal gepland hadden maar het was natuurlijk hartstikke welkom. Loop er zelf ook vaak tegenaan dat mensen je raar aankijken en zeker nu ik zwanger ben van de 2e wat absoluut gepland is. Ik vind het zelf wel moeilijk dat mensen er zo 'raar' over doen en heb in mijn omgeving dan ook niet veel mensen die ook jong kindjes hebben. Zelf vindt ik het juist 'raar' als mensen er bewust voor kiezen om op oudere leeftijd kindjes te willen omdat er dan ook veel meer risico aan zit. Geniet er gewoon lekker van en wat maakt het ook uit wat anderen er van vinden.

x

Jeemig wat zijn er veel meiden onder de25!!! Wat leuk!
Dat wist ik helemaal niet haha :)
Jee ik hoor ook wel dat er veel meisjes raar aangekeken worden, het zal mij benieuwen hoe dat bij mij zal gaan..kanme voorstellen dat dat zwaar vervelend is zeg!
Mensen oordelen altijd heel gauw he?!
Ach laat ze allemaal maar lekker wij weten wel beter of niet dan!! :)

Lekker genieten meiden!!

Terug
Bovenaan