Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Ja, je gaat naar "mijn profiel" daarin kun je, je gegevens zien.Bovenin staat wijzig als je daar op klikt kun je je gebruikersnaam wijzigen.Op opslaan klikken en klaar!!Tot weer!
 
Hey lentezunke,
wij hebben 28 januari de volgende controle en echo. Dan wordt er besproken of ik onder controle moet blijven in het zkh of gewoon naar de vk kan gaan. Kan niet wachten om wederom de kleine spruit te zien!!
Nee, wij doen geen prenatale screening.
Groetjes
 
Hoi Linda,

Ehm misschien heb ik iets gemist, maar begrijp ik nu dat je tot nu toe in het zh bent dan voor controle? Toch niks ernstigs hoop ik!

Ja ik begrijp je wel, ik kijk er ook steeds naar uit om de baby te zien, gewoon hoe groot dit nu is, en gewoon...even kijken ;)

Geniet er nog van he!
 
He lentezunke,

We hebben een zoontje van 5 jaar, toen we ruim 2 jaar geleden voor de tweede gingen bleek het allemaal niet zo van zelfsprekend te zijn als de eerste keer. Nu zijn we dmv icsi zwanger geworden en helemaal blij en gelukkig!!!
De eerste controles zijn dan in het zkh en dan kan je over naar de vk.
Alleen heb ik tijdens de eerste bevalling zwangerschapsvergiftiging opgelopen en moest ik een aantal dagen ter controle in het zkh blijven, de vraag is nu dus even of ze mij wel naar de vk willen sturen of in het zkh onder controle willen houden.

Mij maakt het allemaal niet uit want wij zijn super gelukkig nu!!!!
 
hoi allemaal,

van harte gefeliciteerd met jullie wondertje(s),

ook wij zijn in verwachting, nu bijna 9 weken, van ons 2e kindje.
rond 24-08-2015 ben ik uitgerekend.

het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen. en las ook iets over fb.
mijn vorige zwangerschap zat ik ook op fb, erg gezellig en besloten ook toch? tenminste die we toen hadden wel. lijkt me iig gezellig, maar als deze niet besloten is wordt het lastiger, bij ons weet het nl. nog zo goed als niemand haha.

groetjes Chantal
 
Hoi Chantal,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Er is een fb groep. Hartstikke leuk als je mee wilt kletsen! De groep staat op geheim, dus je kunt hem zelf niet vinden. Als je mij een privé berichtje stuurt, kan ik je toevoegen!
 
Terug
Bovenaan