Zwanger, uitgerekend in augustus 2015

Ik heb het ook hoor, dat ik eigenlijk niks voel.. Maakt me ook super onzeker!! Ik kan me alleen van m'n vorige zwangerschap herinneren dat ik ook helemaal geen zwangerschapkwaaltjes had. Ik voelde me toen ook totaal niet zwanger! Toch is alles goed gegaan, dus hopelijk is dat nu weer zo. Wij gaan het met de kerst aan onze ouders en schoonouders vertellen. Hebben jullie nog leuke ideeen hoe we het kunnen vertellen? We willen ons zoontje van 1 jaar er wel in betrekken..
 
Hoi Caatje,
Heb er vanmiddag zelf ook eens naar gekeken via Google, zijn heel veel leuke ideeën op te vinden. En je vind ook wel veel cadeaushops die Procter verkopen om het mee te vertellen!
Je kan je zoontje ook een T-shirt aan doen met de tekst Grote broer, maar misschien vind je dat te cliché ;-) Ik ben ook nog zoekende, dus als je een heel leuk idee hebt, hoor ik het graag :)
 
M'n broer en schoonzus hebben het verteld dat ze een tweede kregen middels. zo'n t-shirt, dus ik moet natuurlijk wat originelers gaan zoeken ;-)
Ik ga vanmiddag even op internet zoeken. Via de app van pinterest kan je heel veel vinden! Ik ga straks ook nog even naar de prenatal, misschien dat ze daar wat leuks hebben! Ik laat het je wel weten als ik wat leuks heb gevonden!! Wil jij je kinderen er ook in betrekken Anna??
 
Ook hier een uitgerekent in augustus, als het goed is de 22e.. We hebben al drie kinderen van 11, 8 en bijna 5..
Voel me prima op het trekkerige gevoel onderin de buik na.. Maar dat was bij m'n andere kinderen ook in het begin aanwezig..
 
Ik weet het nog niet Caatje. We vertellen het eerst onze ouders en dan weten de kinderen het nog niet, van hen kan ik nl niet verwachten dat ze het nog even voor zichzelf houden. Daarnaast hadden e het de vorige week net met 10 weken verteld en een paar dagen later ging het mis. De oudste 2 waren zo ontzettend verdrietig en dat wil ik ze nu eerst besparen, we vertellen het pas aan de kinderen als we een goede 12 weken echo hebben gehad!
 
Dat snap ik helemaal dat je daar even mee wacht. Wat heftig een miskraam met 10 weken. Wat is het spannend en lang wachten tot die eerste 12 weken voorbij zijn. Na die 12 weken is het weer spannend om te wachten tot de 20 weken! Pff eigenlijk zijn heel die 9 maanden spannend ;-) Ik probeer er wel echt van te genieten, want het is en blijft heel bijzonder!
 
Ja Caat, dat was inderdaad wel heftig. Je weet dat je kan overkomen, maar na 4 gezonde zwangerschappen hadden we er gewoon nooit echt rekening mee gehouden.... Daarom dachten we ook: ach, we kunnen het met 10 weken wel aan de kids vertellen. Toen liep dat even anders...
Maar het blijft inderdaad ook spannend, elke keer weer! Hoeveelste zwangerschap is dit voor jou?
 
Ik heb één zoontje en ik heb daarvoor ook een miskraam gehad. De miskraam gebeurde al met 5 weken. Dus ik was nog niet ver. De ronde daarna gelijk weer zwanger geraakt. Ik houdt dus ook constant in m'n achterhoofd dat het twee kanten op kan gaan. Vanmiddag kreeg ik zelfs was bruin bloed verlies en krampjes... Daar wordt ik weer heel onzeker van. Het is nu een kwestie van wachten. En uiteraard hopen dat het goed blijft gaan. Toch ben ik zo iemand die alles op het internet gaat zoeken.. Wat je dan allemaal leest wordt ikn
 
Terug
Bovenaan