Zwanger van 3e kindje

Hoi hoi,

Gelukkig toch nog een forum voor een derde!

Ik ben er gisterachtergekomen dat ik zwanger ben van de derde!

Wij hebben al twee meiden.

Derde is zeer welkom alleen toch onverwachts. We hadden het  juist even in de wacht gezet. Maar de natuur laat zich niet leiden dus!

Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen.

Hoop veel te kunnen kletsen.

Groetjes Esther  

Hoihoi,

Erg leuk dat er meerdere mama's voor hun 3e kindje zwanger zijn!

Mijn jongste dochter is net 1 jaar geworden en mijn oudste dochter wordt volgende maand 2,5 jaar. En  hoe oud zijn ze bij jullie?  

Ik ben vandaag pas 4w, 4d, dus super pril en nog zo onwerkelijk. Het dringt ook nog niet tot mij door.

Ik lees dat je miskramen hebt gehad. Ik heb er 1tje gehad, maar dan voor mijn oudste dochtertje. Het blijft inderdaad spannend. Beterschap!

Doei, groetjes

Hoi hoi,

Mijn meiden worden in Juni 2 en 5 jaar.

Ik heb mijn eerste afspraak op 7 april. Toch weer spannend allemaal.
Ik heb ook heel veel moeite mijn mond te houden tegen onze oudste dochter.
Maar we willen eerst het leuk inpakken. Af en toe gooi ik er toch een opmerking uit als Voor de nieuwe baby ofzo

succes en gefeliciteerd allemaal het blijft toch een wonder!

Groetjes Esther

Nog een mama zwanger van de 3e, leuk, leuk, leuk.
Ook jij gefeliciteerd, Esther!!

Mijn oudste zoon is 4 en half.
En mijn jongste zoon is 14 maanden.

Ja, ik heb idd. 3 miskramen gehad, tussen de 2 jongens in.
Had nooit meer verwacht dat we nog een 2e zouden krijgen en nu misschien wel een 3e , vind het zo leuk, maar ook enorm spannend!

Flower, jij maandag bellen voor een echo dus, leuk!, ben benieuwd wanneer jij 'm krijgt.

Ik wil het het liefst ook al aan de oudste vertellen, maar probeer het toch nog zo goed mogelijk voor me te houden, veel te bang dat het toch nog mis gaat en we moeten vertellen dat het toch niet door gaat.....

Fijn weekend meiden!

Groetjes!!

Hoihoi

Nou, ik heb gebeld naar de verloskundige, en ik heb 6 april een afspraak. Ik heb het gevoel dat ik daar vast klant benhaha (omdat het natuurlijk allemaal nog niet zo lang geleden is) En 16 april wordt er een echo gemaakt!

Doen jullie nog mee met moeders voor moeders?

En even praktisch: moeten jullie ook een nieuwe/andere auto kopen? Bij onze auto passen er namelijk geen 3 zitjes naast elkaar.  Ik  vind het wel zonde, maar het  is niet anders.  

Groetjes

Hoi!

Hier nog iemand zwanger van de derde!
We hebben al 2 jongens van net 3 en 20 maanden.
Ik ben bijna 5 weken zwanger en 19 november uitgerekend.
Spannend weer....

Leuk om jullie te volgen!

Groetjes, W

Terug
Bovenaan