Zwanger van 3e kindje

Haha, Flower, heel herkenbaar!

Ik heb trouwens nog even bekeken bij onze auto hoe breed het is, en het valt inderdaad tegen zeg! Het lijkt me eigenlijk ook wel dat ze snel ruzie krijgen zo dicht op elkaar, haha!

Ik heb op 2 april een intake gesprek, dat duurt me allemaal veel te lang, ik zou zo graag al een 12 weken-echo willen hebben om te zien dat alles goed zit! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen maakte ik me lang zo druk niet...
 Wie doen er een 20-weken echo? Ik heb dat de vorige keer niet gedaan,omdat ik volgens mij me erg ongerust maak als ik een kansberekening krijg die hoger ligt dan gemiddeld. (en als ik een kindje met bv het syndroom van Down zou krijgen, zou ik het absoluut houden) Maar! Nu zei een vriendin van mij dat je dan te horen krijgt of alles erop en eraan zit en als er afwijkingen zijn dat je je daar op in kan stellen en je dan in het ziekenhuis kan bevallen...Nu ga ik twijfelen. Doen jullie de 20-weken echo? En waarom doen jullie dat dan wel of juist niet?

Liefs, W

Hoihoi,

Ik dacht dat de 20 weken echo eigenlijk soort te met gewoon was. Ik heb  de echo  met beide kinderen gehad. En ik kan mij niets herinneren over een kansberekening. Naar mijn weten wordt er gekeken of het kindje bijvoorbeeld  een open gehemelte of open ruggetje heeft. Zelf ervaarde ik het al erg fijn om mijn kleine wondertje te mogen bewonderen. En bij beiden kregen wij het geslacht te horen bij de 20 weken echo. Raar hè mijn voorgevoel zegt dat dit een jongen is.

Ik vind deze weken ook erg spannend. Iedere x als ik naar de wc ga, ben ik bang voor bloed. Ik heb mij trouwens vandaag opgegeven bij moeders voor moeders.

Nog even volhouden, het is zo 2 april!

Doeiii

Hoi,
Hier nog een derde zwangerschap, nou ja, derde. Het is mn vijfde. Heb twee miskramen gehad voor de zwangerschappen van mn kinderen.
Ik ga ook voor de 10 en 20 weken echo's. bij mijn oudste is er een afwijking geconstateerd dus ben er erg blij mee.
Deze zwangerschap is nog best onwerkelijk. Was wat op tijd, we  wilden wel een derde maar iets later. Nu zijn we de 21 november uitgerekend. Wel leuk maar er moet no wel een hoop gebeuren in huis en misschien met de auto.....

Genietse!

Hallo allemaaal,
Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!
Ook ik ben zwanger van de derde ik heb een zoon van vier en half en een dochter van 11 maanden en heb net ondekt dat ik weer zwanger ben waar ik echt heel erg blij mee ben.

Ook zou ik graag de nekplooimeting laten doen met 14 weken en natuurlijk de 20 weken echo!
Hoop leuk met jullie mee te kletsen!!
Groetjes Dessie

Wat gezellig dat er zoveel zwanger van een derde zijn!

Werken jullie en/of blijven jullie werken? Ik werk 3 dagen in de week en dat zou ik graag willen blijven doen. Helaas werk ik wat verder van huis, dus het zijn 3 lange dagen. Lang leve de files. Ik vind het wel erg fijn om te werken, dus dat heb ik er nu in ieder geval nog wel voor over!

Doeiiii

Hoi!

Bedankt voor de info over de echo's!
Ik heb me trouwens ook opgegeven voor moeders voor moeders, ook weer voor de derde keer, dat wordt weer adem inhouden tijdens het plassen,haha!

Ik werk ongeveer 15 uur per week, en dat vind ik eigenlijk precies goed zo. Wel lekker ook om even iets anders aan je hoofd te hebben vind ik....

Gezellig dat er nog meer moeders zich hebben aangemeld,ook eigenlijk best bijzonder he, ik ken niet zo veel moeders met 3 kinders!

Ohh, ik ben zo blij dat ik deze keer niet zo misselijk ben! Het wordt bij mij dus elke zwangerschap beter! (bij mijn eerste was ik echt dag en nacht heel erg misselijk en nu maar 1 dag en nacht misselijk geweest tot nu toe!) Is het bij jullie ook elke zwangerschap beter? Ik hoop het!

Groetjes,W

Hallo Allemaal,

Yes....nr 3 (misschien) in aantocht! Het is allemaal zo spannend en speciaal! Het heeft 7 jaar (wow lang!) geduurd, Heel snel zwanger op 29e van jongetje (na al 9). Daarna binnen 1,5 jaar een meisje (nu 7) en toen ik stiekem aan een 3e dacht, kreeg ik een miskraam en had het al opgegeven eigenlijk!   Er gebeurde 6 jaar lang elke maand helemaal niets!Zat ik dan afgelopen vrijdag op de toilet in een winkelcentrum in de buurt van de Etos waar ik de test had gekocht (kon niet wachten, werd gek van mezelf!!!). Het was direct raak, zag 2 strepen! Kan mijn broek al niet meer dichtkrijgen na het eten...is dit normaal? Ben nu zo'n 5 weken. Op 7 april naar de verloskundige, dus nog even geduld. Wel moe, weinig eetlust, blijf gewoon sporten en alles doen, maar voel het als een gek groeien in mijn buik.

Veel groetjes
Annemien

Leuk weer een paar mama's erbij,
Sonel, Dessie en Annemien, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Ik werk vanwege ouderschapsverlof tot aan de zomervakantie 2 dagen, maar heb besloten om na de zomervakantie het ook op 2 dagen te houden.
Bevalt me veel te goed.
Ja, wij willen wel een 20-weken echo, vond het geweldig om te zien de vorige keer.
En mocht er iets ontdekt worden, dan zijn ze er hopelijk op tijd bij zodra de kleine geboren is.

Tja, die auto, we zitten echt al te tobben over welke auto het moet gaan worden.
Al wachten we  natuurlijk nog wel een tijdje, eerst maar eens de echo afwachten maandag.
Echt spannend....zo bang voor weer een slecht nieuws echo....

Groetjes!
(7w/3d)

Terug
Bovenaan