Zwanger van 3e kindje

Hoi!

Ik heb 2 keer meegedaan met moeders voor moeders en wil het deze keer weer doen. (een vriendin van mij is zwanger geworden dankzij de medicijnen die ze daarvan maken!)

Enne....Flower!
Over drie kinderen achterin de auto:
Ik las laatst (in een boekje wat ik kreeg op de 9 maandenbeurs)dat als je drie kinderen hebt, je de oudste, mits hij/zij drie jaar of ouder is, tussen de 2 andere stoeltjes in mag zetten. Dan wel op zo'n verhoginkje! (en waarschijnlijk kan je een speciale riem kopen?)
Ik moet zelf ook nog even nader informeren, maar het klonk wel goed eigenlijk, want wij wilden eigenlijk ook nog geen andere auto kopen.

Groetjes!

quote: mamalie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 14:25:20'));

Hallo allemaal!

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Dat er in november veel gezonde beebs geboren mogen worden!!

Ook ik ben zwanger
Nog maar 4w en 2 d, dus erg pril.
Vind het enorm spannend weer.
Heb  al  een aantal  miskramen op  naam staan (tussen de jongste en de oudste gehad), dus die eerste weken zijn echt slopend.
Krijg 30 maart een echo, nu maar hopen op een kloppend hartje......

Ohwja, heb al 2 zoontjes

Zijn er trouwens nog meer zwanger van de 3??

Groetjes mamalie

quote: kirsje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2009 20:28:45'));

quote: mamalie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 14:25:20'));

Hallo allemaal!

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Dat er in november veel gezonde beebs geboren mogen worden!!

Ook ik ben zwanger
Nog maar 4w en 2 d, dus erg pril.
Vind het enorm spannend weer.
Heb  al  een aantal  miskramen op  naam staan (tussen de jongste en de oudste gehad), dus die eerste weken zijn echt slopend.
Krijg 30 maart een echo, nu maar hopen op een kloppend hartje......

Ohwja, heb al 2 zoontjes

Zijn er trouwens nog meer zwanger van de 3??

Groetjes mamalie
Hallo allemaal,
weet sinds een kleine week dat er bij ons ook een derde op komst is, augustus vorig jaar kindje verloren met veertien weken dus vind het wel weer zenuwslopend allemaal hebben al een zoon van vier enhalf en dochter van bijna drie,
30 maart naar de gyn, dus nog even doorstressen! Maar wel erg blij!

3drie3, bedankt voor de tip! Mijn oudste is tegen die tijd net 3 jaar. Wij hebben alleen een heupriem in het midden zitten, dus gaan wij eerst maar verder informeren voordat we een nieuwe auto kopen.  

En ik denk dat ik ook weer mee ga doen met moeders voor moeders. Want ik ben nu weer in 1x zwanger geworden en voel mij daar best schuldig over en zeker toen een oud collega van mij vorige week vertelde dat zij al 2 jaar bezig was om zwanger te worden. Dat vond ik zo erg.

Doeiiii

hallo allemaal,

ook ik heb net ontdekt zwanger te zijn van nummer 3. allemaal nog superpril en spannend. leuk om te lezen dat er meer zijn die zwanger zijn van de derde (lekker naief van mij om te denken dat ik de enige ben

zal hier vast nog meer te vinden zijn...

wika

Hallo mama's van een derde kindje

Van harte gefeliciteerd met jullie derde wondertjes. Volgens mij maakt het niet uit hoe vaak je zoiets meemaakt, het blijft geweldig!

Ik heb vanmorgen ontdekt dat ik ook zwanger ben. Bij ons is het de tweede. Ik hoor dus niet bij jullie (3e kindje op komst) maar wilde jullie toch feliciteren met jullie geweldige nieuws.

Geniet ervan en allemaal een fijne zwangerschap.

3drie3, kirstje en wika GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!!

Hier zullen we waarschijnlijk wel een andere auto moeten kopen, want volgens mij past er bij ons  echt geen zitverhoger tussen 2 stoeltjes in. Als ik zie hoe weinig ruimte er nu over is daartussen.... Maar goed, valt te proberen, maar ben er bang voor. We hebben  trouwens een golf, 5 deurs, die ons eigenlijk prima bevalt, al heb je voor vakanties wel een dakkoffer nodig, maar goed als dat alles is. Nou, we zullen zien wat het gaat worden.

Hoihoi,

Bij ons past er eigenlijk ook geen zitverhoger, dus wordt toch ook een nieuw auto...

Ik heb eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes, maar eergister gebeurde mij het volgende:
Ik ging wandelend met mijn andere kinderen boodschappen doen. Toen had ik boodschappen in de kinderwagen (tweelingwagen, 1 dochter loopt) gedaan. Kom ik bij de kassa, heb ik mijn portemonnee in mijn sporttas laten zitten. Sta ik even voor joker! Toen ik het tegen een vriendin vertelde zei ze meteen; haha je bent toch niet zwanger? Wel moeilijk om dan je mond te houden.

Nou, dat wilde ik even kwijt, fijn weekend!

Doeiii

Terug
Bovenaan