Zwanger van 3e kindje

Hallo,
Ik ben ook zwanger van de 3e kindje..!! Wat ben ik toch trots.
Kheb al 2 zoontjes Dani & Quinn van 2jaar en 6maanden.
Ik had helemaal niet verwacht dat ik zwanger zal zijn.. in november een miskraam gehad. en op valentijns dag moest k met spoed geopereerd worden aan een cyste die aan mn eilijder vast zat zo groot als een ei..
MOest ik 25e op na controle in het ziekenhuis dus een inwendige echo.. en toen kwam het nieuws, oh mevrouw u cyste is wel terug dat is het slechte nieuws.. En het goede nieuws is dat u zwanger bent! WHOAAAT wat schrok ik me dood maar wat was ik toch gelukkig..

Nu over 2weken terug komen om te kijken hoe ver k ben en of de cyste gegroeit is:(

Kwens jullie allemaal een fijne zwangerschap!
Liefs, Maantje

Hoihoi,

Mamalie, veel succes met de echo morgen! Spannend! Ik moet helaas nog wachten tot 16 april!

Alle nieuwe mama's, ook nog van harte!

En Maantje, ik lees dat jouw kindjes ook erg op elkaar zitten. Bij mij scheelt het 16 maanden tussen de 1ste en de 2e. En tussen de 2e en de 3e 21 maanden.

Doeiiii

Dankjewel Flower, zo zenuwachtig....

Farida gefeliciteerd!!

Maantje, jij ook gefeliciteerd. Wel vervelend van die cyste zeg, nu moet je weer geopereerd worden???

FIJNE ZONDAG!!

Hoi meiden,
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal.
Pfoeh, wat moeilijk om hier een berichtje te schrijven. Ik zie al jullie mooie en bijzondere verhalen, echt heerlijk om te lezen hoe gelukkig en trots jullie allemaal zijn. Ik weet zelf alleen nog niet of ik nu blij moet zijn of toch niet...

Ik hoop zo dat jullie het niet vervelend vinden dat ik het hier ga vertellen en het laatste wat ik wil is jullie geluk de kop in drukken. Echt dit is absoluut niet mijn bedoeling en anders zal ik mijn bericht verwijderen. Ik weet alleen echt niet waar ik met mijn verhaal heen kan en ik hoor graag jullie meningen/belevingen.

Ik ben dus ook zwanger van mijn derde kindje. Ik heb al twee heerlijke jongens van 5 1/2 en bijna 2 jaar en eerlijk gezegd vond ik het helemaal compleet zo. Ik heb nooit de verlangens naar een derde kindje gehad. Tijdens de overstap van de pil naar een spiraal ben ik toch zwanger geraakt.  

Hoe mooi het ook is maar bij mij slaat de paniek compleet toe.  Er zijn zoveel dingen die op me af komen. Allereerst zit ik in een hele moeilijke periode ivm een overlijden van een dierbare. Financieel vraag ik me af of we het gaan redden, zolder moet helemaal verbouwd worden, er zal een andere auto moeten komen, 's ochtends  zoveel stress om drie kinderen aan te kleden en op tijd naar school te gaan voor m'n oudste enz. enz.

Het begint nu ook allemaal net even iets makkelijker te worden doordat ze allebei wat ouder worden en nu begin ik voor m'n gevoel toch weer opnieuw. Daarbij komt ook dat ik na mijn tweede zoontje een depressie heb gehad en deze nog niet zo heel lang teboven ben.

Mijn andere optie kan ik eigenlijk ook niet over m'n hart verkijgen. Ik heb voor mijn eerste zoontje 3 miskramen gehad en nog steeds blijft dat een gevoelig onderwerp bij mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik er nu dus zelf voor zou kiezen deze zwangerschap niet te willen.

Ik kan me heel goed voorstellen als iemand dit leest en mij niet kan begrijpen.  Ik  vind mijn  dubbele gevoel ook  zo moeilijk te omschrijven.  Ik hoop alleen dat ik misschien iets aan jullie reacties heb.
Groetjes J.

Hoi Balou1980,

Nee hoor ook deze berichtjes horen hier.
Ik zelf heb ook even moeten slikken toen bleek dat ik zwanger was.
Was in eerste instantie wel blij maar denk daarna pas verder...

Ik het een chronische vermoeidheid ziekte en was juist heel erg met mijzelf bezig om hier doorheen te komen. Werk niet op het moment en had een paar belangrijke stappen genomen voor mijzelf. Eindelijk was het nu mijn  tijd!
 Ja en dan fiets dit er ineens doorheen.    Is  er weer een die alles in de war schopt.

Ik slaapt elke dag min. 2 uur  's middags en heb erg weinig energie en dan ook nog zwanger en straks 3 kids. PFFFFFFFFFF!!!

Maar goed heb er met iemand over gesproken En zij zei dast het twee aparte gevoelens zijn en dat dat ook mag. Dus jij   mag je ook zo voelen het hoef je niet schuldig te voelen naar dit kindje ( was ik nl. wel).

Veel gelul. Maar heel veel sterkte!   En ja die derde komt ook wel groot denk ik maar....  

quote: flower2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2009 11:03:52'));

Hoihoi,

Mamalie, veel succes met de echo morgen! Spannend! Ik moet helaas nog wachten tot 16 april!

Alle nieuwe mama's, ook nog van harte!

En Maantje, ik lees dat jouw kindjes ook erg op elkaar zitten. Bij mij scheelt het 16 maanden tussen de 1ste en de 2e. En tussen de 2e en de 3e 21 maanden.

Doeiiii

hooi flower2008

Ja bij mijn 1ste en 2e zit er   20maanden, en bij de 2e en de 3e 15maanden

haha erg leuk hoor.. maar je naam komt me ook zo bekend voor was je ook van het forum zwanger aug2008?

liefs,Maantje

quote: mamalie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2009 15:08:36'));

Dankjewel Flower, zo zenuwachtig....

Farida gefeliciteerd!!

Maantje, jij ook gefeliciteerd. Wel vervelend van die cyste zeg, nu moet je weer geopereerd worden???

FIJNE ZONDAG!!

Hallo mamalie,

Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ja de cyste is heel vervelend ben gisteren nog naar het ziekenhuis geweest, kheb zo veel pijn,maar over 1week moet ik weer terug komen want hoogswaarscheindelijk word de cyste verwijderd.
En het andere nieuws is, ze hebben nog geen embro gezien in het vruchtzakje.....wat ze al wel verwacht hadden dus over 1week ook daar weer voor op controle...

Geniet ervan. fijne maandag

liefs, Maan

Terug
Bovenaan