Zwanger van de 4e, wie ook

Hallo,

Ik ben niet zwanger van de 4de,maar wil toch even reageren.
Ik ben een moeder van 9 kinderen,mijn jongste is 2 januari geboren,ze is nu dus net 2 maandjes.
Ook wij krijgen negatieve reacties en ongeloof als we vertellen dat we 9 kinderen hebben,de vraag die vaak gesteld word is of we het "moeten"ivm ons geloof en of ze wel dezelfde vader hebben
Als ik dan vertel dat ze allemaal dezelfde vader hebben en we er bewust voor gekozen hebben kijken ze wel heel raar.
Maar ik trek me daar niets (meer)van aan,ik geniet iedere dag van ze,vind het heerlijk zoveel levendigheid in huis,ik zou absoluut niet anders willen,ik zou er nog wel 9 "willen",maar denk niet dat mijn lichaam nog een zwangerschap aankan.
Ik voel me echt de rijkste vrouw van de wereld met 9 gezonde kinderen!
Mijn kinderen hebben de leeftijd van 17     14         11             9             7         6           3             1         en 9 weekjes,3 jongens en 6 meiden een ongelooflijk stel bij elkaar en ik zou ze echt voor niets te wereld kunnen/willen missen!
Dus meiden geniet van ze en  trek je niets aan van de negatieve reacties van anderen,zij weten niet wat ze missen

liefs caro

Hallo allemaal,

Ik ben Smaar, en ook zwanger van ons vierde kindje.
Ik heb ook al heel wat 'rare' en 'vreemde'reakties gehad.
En toch ga je je weer verdedigen. Meestal zeg ik; er moet toch iemand
de vergrijsing tegen gaan in Nederland.
Maar ik ben helemaal van mening dat het ieder zijn eigen keus is
hoeveel kindjes je wil en of je ze dan kan krijgen is maar te hopen.
Mijn kindjes zijn 5jr,4jr,9mnd en nu ben ik 19 weken zwanger.
En ben super trots op ons gezin.

Laten we lekker genieten en andere zeggen wat ze willen.

Toedeloe Smaar

@ caro

Nog gefeliciteerd met je wondertje.
Geweldig zo een groot gezin.

Oh ja over dat geloof is ook wat, je mag zeker geen pil slikken. haha
Ja die antwoorden, probeer het los te laten, maar het ergste is ik durfde bijna niemand te vertellen omdat ik na de 3e zoveel rare reakties kreeg.

Groetjes

@smaartje

Je baby is 9 maanden en nu bijna 20 weken zwanger.
Nog gefeliciteerd!!!!

Ik was ook snel zwanger na mijn 2e baby en toen was het het toppunt met reakties!
De mijne schelen ook maar 15 maanden, en als ik zie hoe hun samen éen'zijn geweldig om te zien. Hij is echt bezorgd en hun zitten samen op de creche in 1 groepje en doet echt heel veel samen met der en let echt op en en is erg bezorgd. zo liefffffff!

Groetjes 4 kidz

@ esme81

HaHa bij de jongeste kreeg ik ook nare opmerkeingen van zeker een ongelukje he!
Ik was net 19 toen ze werd geboren.
En ja allemaal van 1 vader en we zijn nog heel gelukkig.

Ik zeg nu wel ik ben klaar maar zeker weten doe ik het niet ik ben pas 26, dus zeg nu vorlopig nee maar wie weet in de toekomst.

Nou veel succes donderdag!!!!!!

laat je ons even weten hoe het ging en de andere kinderen het vonden?

groetjes kidz

@4kidz,

Dankjewel meid!
Het is toch eigenlijk jammer dat je het eigenlijk niet durft te vertellen terwijl je er zelf zo blij mee bent en het wel van de daken kan schreeuwen zo voelde ik het althans.
Op een gegeven moment vertelde ik ook niets meer hoor maar hoorden ze het vanzelf wel een keer van een van mijn kinderen.Ik vertelde mijn kinderen ook dat ze wel eens niet zulke leuke reacties zouden kunnen krijgen en dat ze zich daar niets van aan moesten trekken,daar had ik nog de meeste moeite mee.
De reactie wat ze vaak kregen was nog een????
Dat zeg je toch niet tegen een kind?
Maar ja zo zijn de mensen denk ik dan maar kunnen zij ook niets aan doen hahaha

Geniet ervan meid!
En gewoon van de daken schreeuwen,laat ze maar praten.

gr caro

Hai

Hoe hebben jullie het geregeld met het slapen,
allemaal een eigen kamer of niet.

Wij hebben 4 slaapkamers en hebben nu dus allemaal een eigen kamer, maar de oudste wil graag met  haar
zusje slapen en is het probleem dus opgelost.

Als ik zou willen zou ik 1 kamer kunnen delen maar is dus niet nodig.
Mijn zoontje zegt ook van ik wil bij hun slapen, dus naar mijn idee hebben de kinderen er niet een 'last van'.

En we hebben 2 auto's ik heb mijn eigen auto en mijn man heeft vw bus dubbele cabine voor zijn bedrijf.
Als ik alleen ben, de jongeste voo,r en de andere 2 op een verhogingkje gaat pprima denk ik. past allemaal zo.haha.

nou groetjes   kidz

@caro

Ja dat was wel erg dat ik het bijna niemand durfde te vertellen.

Nu doe ik het ook hoor ze kunnen niet meer om me buik heen is echt wel te zien en laat het ook trots zien.
stop het niet weg hahah.
Ik ben er gelukkig mee en dat laat ik NU  wel zien.

liefs 4kidz

Terug
Bovenaan